moonchild Geplaatst: 14 september 2023 Geplaatst: 14 september 2023 @Mojo heeft de meest elegante oplossing. Deze koffer heb ik ook voor mijn Mitutoyo speelgoed. En onder de dekselkant past nog een kunstof vakkenbak voor connectoren etc VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
JoeC Geplaatst: 15 september 2023 Geplaatst: 15 september 2023 (aangepast) Ik zou gaan voor de oplossing van @bobje. Reden: De rolykit heb je vrij veel vlakke ruimte voor nodig en dat heb je niet altijd waar je aan t werk bent. De kist van @Mojo geldt (maar mindere mate) zo'n beetje t zelfde voor. De tas met schouderband waardoor je er makkelijk een ladder mee opkunt en die je daar ook nog eens aan op kunt hangen lijkt mij de meest praktische oplossing bij gebruik. Gaat t alleen om opbergen, tja, dan voldoen ze alledrie. 15 september 2023 aangepast door JoeC
Mojo Geplaatst: 15 september 2023 Geplaatst: 15 september 2023 Rolykit is leuk maar waar laat je dan je satellietmeter? In mijn geval een Satlink ST-5150 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen