Hansw Geplaatst: 20 september 2023 Geplaatst: 20 september 2023 Beste , ik zag een nieuwe film over Napoleon die ik graag wil zien , alleen is die alleen beschikbaar op Apple Tv Op mijn Panasonic Tv is deze App niet geinstalleerd , nu las ik dat je wel met Google Chromecast kan streamen die over een afstandsbediening beschikt Ik heb nog de oude Chromecast op de Tv zitten , werkt het dan ook als je van een PC streamt Ik las namelijk dat je een proefperiode van een week hebt als je een abonnement voor Apple Tv afsluit . Mvg Hans
RonBoy Geplaatst: 22 september 2023 Geplaatst: 22 september 2023 Hans, van deze film staat alleen de trailer op Apple TV. De film komt volgens het bijstaande bericht eerst in november in de bios en daarna pas op de streamingdienst. De trailer staat ook op youtube zag ik. Binnenkort naar de bios dus. 1 et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.
Hansw Geplaatst: 25 september 2023 Auteur Geplaatst: 25 september 2023 Beste Ron , dank voor de info . Mvg Hans
Hansw Geplaatst: 11 september Auteur Geplaatst: 11 september Wegens gezondheid problemen ben ik er in 2023 niet toe gekomen om de film NAPOLEON in de bioscoop te zien Nu zag ik dat je de film inmiddels ook kan kopen voor 16 euro maar niet op een DVD zo te zien moet je hem dan downloden naar je harde schijf van je PC Als hij daar opstaat kun je hem dan langdurig bekijken of is dit een beperkte tijd Als dit beperkt is kan ik net zo goed een proefabo van 7 dagen nemen op Apple Tv Heeft iemand hier ervaring mee Mvg Hans
Tonskidutch Geplaatst: 12 september Geplaatst: 12 september https://tv.apple.com/nl/movie/napoleon/umc.cmc.25k80oxl3vo69c8rimk8v81s1 je moet echter voor dag 7 opzeggen anders heb je een abonnement afgesloten. de prijs is overigens online IPTV geen 16 € makkelijk is het niet met die Appels je kan hem ook nog van Pathé kijken Coles Corner Richard Hawley
pollegazon Geplaatst: 19 september Geplaatst: 19 september Is ook te bekijken op Amazon prime video (huurfilms) voor dacht ik 3,99 euro.
Jürgen Geplaatst: 19 september Geplaatst: 19 september Op 22-9-2023 om 12:21, RonBoy zei: Hans, van deze film staat alleen de trailer op Apple TV. De film komt volgens het bijstaande bericht eerst in november in de bios en daarna pas op de streamingdienst. De trailer staat ook op youtube zag ik. Binnenkort naar de bios dus. Nou, de film (documentaire) Napoleon staat gewoon op Apple TV en kan volledig worden bekeken, dit uiteraard met een abonnement. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 20 september Geplaatst: 20 september Joaquin Phoenix in de film en het is geen documentaire men berispte de filmmaker zelf dat het geen authentiek verhaal is maar pure fictie Coles Corner Richard Hawley
pollegazon Geplaatst: 24 september Geplaatst: 24 september Desondanks een geweldige film BTW er loopt weer een actie om Apple TV+ drie maand gratis uit te proberen, wel enkele voorwaarden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen