joop001 Geplaatst: 23 september 2023 Geplaatst: 23 september 2023 Situatie is dat hier nog oranje kaart van CD ligt met daarop 2de abonnement. Noodzaak 2de abonnement is komen vervallen. Dus kaart is na opzegging 2de abonnement over en kan dus weg. Daarom de vraag is zo'n kaart nog te verkopen of is deze rijp voor de schroot? Vraag het hier omdat ik als ik hem verkoop geen valse hoop wil wekken naar nieuwe eigenaar. Het vragen aan CD is volgens mij niet zinvol. Dus vandaar hier de vraag gesteld. Bedankt voor de reacties.
Sprietje Geplaatst: 23 september 2023 Geplaatst: 23 september 2023 (aangepast) Ja, je kunt de kaart overzetten op iemand anders, zie: https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/administratie/overnemen/ 23 september 2023 aangepast door Sprietje schrijffout
Mimisiku Geplaatst: 23 september 2023 Geplaatst: 23 september 2023 Volgens CD kan dat nog, maar uitsluitend via een contractovername formulier… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
joop001 Geplaatst: 23 september 2023 Auteur Geplaatst: 23 september 2023 Bedankt voor de reacties. Dan op naar het 2dehands topic, om deze kaart een nieuw thuis te bezorgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen