Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt. Kan het bijv, zijn dat bepaalde frequenties gestoord worden door bijv. zendapparatuur. Het gekke is thuis met de camper heb ik het niet.

Geplaatst: (aangepast)

waar is dat als je blokken krijgt? De ontvangststerkte is in Europa vrijwel overal gelijk.

image.png.0b05fad6244a9a311f554b185ab956a7.png

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Ik weet niet waar je je op dit moment bevindt maar mogelijk staat de skew van de lnb op je huidige locatie niet goed meer.

In Venlo moet de skew van de lnb voor de Astra 19,2 op -3 graden staan. Nu misschien wel heel anders.

aangepast door Sprietje

Op moment ben ik thuis vanmorgen en gisteren stond ik in Dilsen Stokkum Belgie. Het was af en toe hopeloos. Het signaal was uitstekend. De automatische schotel is een oyster van 85 cm.

aangepast door maja

Oh.., zo dichtbij? Dat is precies dezelfde skew. Maar misschien staat de skew wel helemaal verkeerd. Als je achter tegen de lnb aan kijkt, moet hij 3 graden met de wijzers van de klok meegedraaid zijn, dat is dus maar heel weinig.

Misschien heb je wel een Oyster met autoskew. Dan zou het altijd goed moeten zijn.

aangepast door Sprietje

Je zit daar vlak bij de Maas en het Julianakanaal bij Born. Staan daar misschien radarposten voor de scheepsvaart? Die kunnen behoorlijk storen.

Gebruik je de Canal Digitaal volgorde voor je zenders?

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Ik denk dat het zoiets moet zijn. Ook aan de Rijn had ik zulke problemen. Bedankt!!

.Ik gebruik geen canal digitaal. De zenderlijst heb ik zelf gemaakt zijn  veelal Duitse zenders.

• Moderator
Geplaatst:

Er ligt toch niet een telefoon of een wifi modem naast je ontvanger?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat heb ik ook getest het zou kunnen zijn dat het er iets mee te maken heeft. Maar als hij thuis op de inrit staat zoals ik al geschreven heb doet BVN het goed.

Het signaal is op alle plaatsen ongeveer hetzelfde.

Geplaatst:

Misschien een hoge boom in de richting van de satelliet? Je bent niet de eerste die dat meemaakt. 1 tak is al voldoende om te storen.

System Administrator (niet van deze site)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen