Sprietje Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Het schijnt dat de nieuwste Cahors Bisat schotels nu een echte wijzer hebben. Omdat deze beugels ook voor andere modellen Cahors schotels gebruikt wordt en de klembouten voor de elevatie in verschillende gaten gestoken kan worden, is het heel belangrijk de bout in het juiste gat te steken, zie bijlage. montage elevatie instelling.pdf
MarkViaSat Geplaatst: 7 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2023 Bij mij zat de ring met uitsparing voor instelling van de elevatie dus aan de andere kant van de beugel. Weer wat geleerd.
Sprietje Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Bedoel je aan de linker- of rechter zijde als je bij de paal staat?
MarkViaSat Geplaatst: 7 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2023 (aangepast) Als ik tegen de paal aankijk (dus vanaf de lnb's richting de paal kijk) dan zitten ze rechts van de beugel bij mij. Maar het kan best zijn dat de ringen die aan de linkerkant zaten zijn vervangen door gewone ringen in het verleden. Het gaat om een gebruikte schotel. 7 oktober 2023 aangepast door MarkViaSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen