Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
35 minuten geleden, bellejt zei:

47.25972 E  zal wel het puntje te ver naar rechts staan en 4.725972 E zijn.

Inderdaad, je hebt gelijk. Ditmaal 3 dubbele check. E = 4.24 en N = 51.02

24 minuten geleden, Sprietje zei:

Nee, 51°1'12" noord en  4°14'24" oost is decimaal 51.02, 4.24

Heb ik nu ook in de mot. Klopt als een bus.

Geplaatst:

niks aanname maar gewoon de omzetting dat het punt verkeerd stond.Schreef ik ook maar is blijkbaar overgelezen en die gegevens zijn trouwens al meegegeven toen bruno bij mij was maar schijnen nog niet duidelijk of doorgedrongen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

• Moderator
Geplaatst:
3 uren geleden, BrunoVP zei:

Omgerekend (waar het internet al niet goed voor is) kom ik uit op: 51.02 N en 47.25972 E.

Volgens mij staat de komma (ook) verkeerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoe moeilijk kan een mens zich het maken;

Straks volgen de berekeningen nog in het hexadecimaal.

@BrunoVP

Volg gewoon de instructies die ik je gegeven heb.

Trouwens, een satmeter heb ik nooit gebruikt; ik keek altijd naar de quality uitslag van mijn ontvangers.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:

ik heb hier de V8 gebruikt want was goedkoop in aankoop en dan de box waarden via mijn gsm /tablet uitlezen op de wifi. Meestal gebruik ik ook een decoder om af te stellen bij iemand anders en de gebruikte gsm tooltjes voor de juiste richting te bepalen.Makkelijks is als je een monitortje en decoder naast de schotel kan zetten.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen