minplus Geplaatst: 19 oktober 2023 Geplaatst: 19 oktober 2023 Oude telefoonkabel met KPN. Toen er problemen waren gebeld en een vriendelijk gesprek en gratis verhoogd naar hogere snelheid dan waarvoor we betaalden. Nu glasvezel met KPN en nooit een probleem gehad. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
theparasol Geplaatst: 20 oktober 2023 Geplaatst: 20 oktober 2023 21 uren geleden, minplus zei: Toen er problemen waren gebeld en een vriendelijk gesprek en gratis verhoogd naar hogere snelheid dan waarvoor we betaalden. Dan heb je mazzel want op een verrotte lijn met waterlassen zul je in de regel geen hogere snelheid halen. Maar het gaat er natuurlijk om dat de klant tevreden is en als je die kunt lijmen met een gratis hogere snelheid dan is dat gewoon de easy way out.
minplus Geplaatst: 20 oktober 2023 Geplaatst: 20 oktober 2023 Kan zijn, maar het gesprek was prima en de lijn werd sneller zonder kosten zodat alle problemen verdwenen waren. Wat verwacht je nog meer van een club? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Noordzee Geplaatst: 27 oktober 2023 Geplaatst: 27 oktober 2023 (aangepast) Op 9-10-2023 om 09:54, Tonskidutch zei: Zodra die glasvezel klaar is kunnen we het jaar daarop kiezen tussen 6 providers met een range van 2048GB Down en 300MB Up. Mocht er aan de uitbouw gewerkt worden in je regio of stadsdeel kan het zijn dat je een jaartje moet wachten. Is alweer achterhaald. Bij KPN kun je nu 4 GB Down en 4 GB Up krijgen, mits je uiteraard glasvezel hebt aan huis. 30 Euro per maand voor de eerste zes maanden, daarna een stuk duurder. 27 oktober 2023 aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
wanderer Geplaatst: 27 oktober 2023 Geplaatst: 27 oktober 2023 2 uren geleden, Noordzee zei: Is alweer achterhaald. Bij KPN kun je nu 4 GB Down en 4 GB Up krijgen, mits je uiteraard glasvezel hebt aan huis. 30 Euro per maand voor de eerste zes maanden, daarna een stuk duurder. wat brengt dat eigenlijk? een minderheid zal deze snelheden nodig hebben, een overgrote meerderheid van gebruikers heeft voldoende aan een veel lagere snelheid....het is alleen maar geldklopperij... Samsung 40D6510WS
Noordzee Geplaatst: 27 oktober 2023 Geplaatst: 27 oktober 2023 Eens @wanderer Ik heb zelf sinds een paar maanden een verdubbeling gekregen naar 100 Mbit/s. En dat is voor mij ruim voldoende. Maar goed : dat is wel een andere discussie. Alhoewel het voor sommige klanten misschien toch een reden is van overstappen. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Oplossing Big fellow Geplaatst: 27 oktober 2023 Oplossing Geplaatst: 27 oktober 2023 Niet dat het nodig is, maar Google gaat op een aantal locaties 20 Gbit fiber leveren! https://fiber.google.com/blog/2023/10/gfiber-labs-announces-first-project-20.html?m=1 Misschien ook bij mij in de buurt... Wie weet. Maar ik vraag mij af wat je wel niet moet doen om dit nuttig te gebruiken.... Om een antwoord te geven op de oorspronkelijke vraag; als je tevreden bent over de service en snelheid van een provider, dan zal ik je adviseren om ze aan het einde van je jaar contract ze eens te contacteren om te zien wat ze je kunnen aanbieden. Heel vaak kan je gewoon de laatste aanbieding krijgen. Want ook op de lagere aanbiedingsprijs maken ze nog winst. En dat is altijd beter dan een klant verliezen . “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
moonchild Geplaatst: maandag om 20:17 Geplaatst: maandag om 20:17 Youfone adsl velengt met jaar via aanbieding van hun. Budget zou 20 euro per jaar goedkoper zijn geweest, maar voor dat kleine bedrag is de overstap niet interessant. ODF vezel ligt hier al en Kpn is bezig met aanleg vezel. En net ook iemand van ziggo aan de deur gehad, die zitten nu op hele kolen met hun veel te dure zooi Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Beheerder Michel Geplaatst: maandag om 20:24 Beheerder Geplaatst: maandag om 20:24 Je dacht ik reageer gewoon ff op een vraag uit de ouwe doos? 1 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
moonchild Geplaatst: dinsdag om 19:50 Geplaatst: dinsdag om 19:50 In mijn ogen toch nog steeds actueel - internet in nl relatief duur - kpn legt snel vezel, maar sluit daarna koper af - gelukkig ook andere veezelboeren - ziggo verliest klanten, snel? - komt er concurentie op vezel aansluitingen of gaan we allemaal 70 euro/maand betalen spannende toekomst dus Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: dinsdag om 20:20 Geplaatst: dinsdag om 20:20 Ben net ook weer overgestapt van provider. In het magazijn heb ik geen super snel internet nodig maar alleen internet voor de camera's en de beveiliging en is het wel handig om even wat op te zoeken of wat te bestellen. (mobiele ontvangst in een blikken doos is niet zo best) Dus had Odido samen met een mobiel abonnement op die locatie maar het mobiele abonnement stopte dus verviel het voordeel van deze combi. Abonnementen genoeg dus simpel een abo overschrijven naar het magazijn maar dat bleek niet mogelijk. Je mag dus wel een internet abo op die locatie hebben maar geen mobiel abo overzetten volgens Odido dan moest die locatie nl. ook bij de Kvk bekend zijn. Dus dat geregeld en toen kon het alsnog niet. Daarom maar gekeken wie dan ook internet kan leveren en dat was Youfone, dus nu overgestapt naar Youfone en tot op heden geen verschil, mijn beveiliging werkt nog, mijn camera's werken nog en ik kan wat bestellen als blijkt dat iets op is. Wel van 50 MB naar 100MB (theoretisch dan hé) want 100MB over koper (iets anders is er niet) met een verdeler op 2,7Km daar stel ik me niet veel bij voor. Wel de 1e 12 maanden voor 15,75 en daarna 31,50 en nog een cashback van 30 euro Bij Odido betaalde ik 35 euro per maand en alles bij elkaar scheelt het toch 300 euro in die 2 jaar. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
moonchild Geplaatst: dinsdag om 21:33 Geplaatst: dinsdag om 21:33 Ik was nog klik en klaar vanodido vergeten, 25 / maand. volgens hun niet aan te slepen Quote Door de enorme vraag naar Klik&Klaar Internet duurt de levering nu iets langer. De verwachte levertijd is 10 dagen vanaf het moment van bestellen. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 13 uren geleden, moonchild zei: In mijn ogen toch nog steeds actueel Ook omdat we in Nederland de hoogste kosten hebben voor internet vergeleken met andere EU landen, zo stelt de ACM en de Consumentenbond recent nog in de dagbladen. Eigenlijk is alles duurder in Nederland... 1 Apocalypse Cigarettes After Sex
Tonskidutch Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden BTW 21,4% 1 Apocalypse Cigarettes After Sex
Miauw Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 18 uren geleden, Tonskidutch zei: Ook omdat we in Nederland de hoogste kosten hebben voor internet vergeleken met andere EU landen, zo stelt de ACM en de Consumentenbond recent nog in de dagbladen. Eigenlijk is alles duurder in Nederland... Het graven voor de aanleg van glasvezel is het duurste, maar dat lijkt mij geen nieuws, echter is dat voor een heel lange periode, de afschrijving gaat als VDSL uitgeschakeld wordt sneller i.v.m. nieuwe aansluitingen, maar dat zien we als klant nooit terug. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen