Ga naar inhoud


9/11 verbleekt, vergeleken met de terreurdaden vanuit Gaza.


AEO

Aanbevolen berichten


Elon Musk wil Starlink in Gaza gaan inzetten.

Hij vergeet dat Hamas dit gaat misbruiken.

Wat een domme lul.

 

Bron: NOS Teletekst 

aangepast door D-box
Bron toegevoegd

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misbruik is ook gebruik. Iemand betaald de gepeperde rekening dus het zal hem geen windeieren gaan leggen.

Het wachten is op het eerste conflict waar de VS direct bij betrokken is.

Als er dan starlink gebruikt kan worden door de tegenstander dan trekt de Amerikaanse regering zo de stekker eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

dat is een heel groot deel van het conflict in het midden oosten

 

en daarmee geen oplossing

Absoluut geen oplossing, want zonder kerk zijn een fors aantal staten desalniettemin vergelijkbaar qua regime met religieuze staten.

Kijk maar naar de heilige Kim Jung-un.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Big Fellow, wat je daar zegt klopt niet. Ik raad je aan om de geschiedenis te bestuderen. En dan niet volgens de linkse NPO, die onbetrouwbaar is in de berichtgeving over Israël, of RTL4 nieuws, die ik op grove leugens heb betrapt, hen daarop heb gewezen, en waarop de redactie van RTL4 nieuws nooit heeft gereageerd, omdat ze tegen mijn betoog niets konden inbrengen.

Israël is de enige rechtmatige eigenaar van het land. Je verwerpt blijkbaar wat in de Bijbel staat, want je doet dat af als een oud boek, dus niet ter zake doende.

Maar als je wat in de Bijbel staat verwerpt, dan ga je er nooit wat van begrijpen. 

Maar nu even zonder Bijbel, er zijn ook andere historische feiten, waaruit onweerlegbaar blijkt, dat Israël de rechtmatige eigenaar van het land is.

De Romeinen pleegden genocide op de Joden, want ze kwamen steeds opnieuw in opstand tegen hun overheersers. Men wilde een eind maken aan het Joodse volk, door hen volledig uit hun land te verdrijven. Om ook de naam van Israël uit de geschiedenis uit te wissen, hernoemden ze het land in Syria Paelastina, dat later verbasterde tot Palestina.

Kleine aantallen Joden wisten zich aan de massale deportaties te onttrekken, en deze Joden en hun nakomelingen hebben het land ononderbroken bewoond tot op heden.

Ze werden tot 1948 voortdurend overheerst door steeds wisselende bezetters.

Maar door hun ononderbroken aanwezigheid bleven ze wel de oorspronkelijke eigenaars van het land. Dit is ook internationaal erkend door de voorloper van de VN, de Volkenbond. 

Tijdens de Conferentie van San Remo in april 1920 is dan ook juridisch bindend en onherroepelijk vastgelegd, dat het gebied, dat Palestina heette, bestemd werd voor een Nationaal tehuis voor de Joden.

Aangezien de VN alle besluiten van de Volkenbond moest overnemen, betekent het, dat er volgens het Internationale Recht geen sprake is van bezette gebieden, ook al beweren de VN iets anders.

Palestina was het gebied dat tussen Irak en de Middellandse Zee lag. Israël kreeg uiteindelijk slechts 18% van dit gebied in 1948.

In 1967 werden Samaria en Judea en het Oosten van Jeruzalem heroverd, tijdens de Zesdaagse Oorlog, die de Arabische landen tegen Israël waren begonnen.

En dit allemaal zonder de Bijbel erbij te halen.

Israël staat in het volste recht om nu die Hamas terroristen totaal te vernietigen. Hamas aan de macht laten is geen optie.

Iran is de grote aanstichter van deze zoveelste oorlog. De door Iran bewapende Houthis hebben nu ook de oorlog aan Israël verklaard, en sinds vorige week beschieten ze Israël met raketten en drones vanuit Yemen, 1600 km ten Zuiden va  Israël. Een aantal van die projectielen is door Saoedie Arabië uit de lucht geschoten.

Ik kan nog veel meer vertellen, maar dit stuk is al te lang, dus ik laat het hier even bij.

Weet wel, dat ik over betrouwbare informatie beschik, en als er dingen worden verteld die niet kloppen, dan wil ik daar wel eens op reageren. Heb je nog vragen, wees welkom om ze te stellen.

 

  • Like 1

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, AEO zei:

Sorry Big Fellow, wat je daar zegt klopt niet. Ik raad je aan om de geschiedenis te bestuderen. En dan niet volgens de linkse NPO, die onbetrouwbaar is in de berichtgeving over Israël, of RTL4 nieuws, die ik op grove leugens heb betrapt, hen daarop heb gewezen, en waarop de redactie van RTL4 nieuws nooit heeft gereageerd, omdat ze tegen mijn betoog niets konden inbrengen.

Israël is de enige rechtmatige eigenaar van het land. Je verwerpt blijkbaar wat in de Bijbel staat, want je doet dat af als een oud boek, dus niet ter zake doende.

Maar als je wat in de Bijbel staat verwerpt, dan ga je er nooit wat van begrijpen. 

Maar nu even zonder Bijbel, er zijn ook andere historische feiten, waaruit onweerlegbaar blijkt, dat Israël de rechtmatige eigenaar van het land is.

De Romeinen pleegden genocide op de Joden, want ze kwamen steeds opnieuw in opstand tegen hun overheersers. Men wilde een eind maken aan het Joodse volk, door hen volledig uit hun land te verdrijven. Om ook de naam van Israël uit de geschiedenis uit te wissen, hernoemden ze het land in Syria Paelastina, dat later verbasterde tot Palestina.

Kleine aantallen Joden wisten zich aan de massale deportaties te onttrekken, en deze Joden en hun nakomelingen hebben het land ononderbroken bewoond tot op heden.

Ze werden tot 1948 voortdurend overheerst door steeds wisselende bezetters.

Maar door hun ononderbroken aanwezigheid bleven ze wel de oorspronkelijke eigenaars van het land. Dit is ook internationaal erkend door de voorloper van de VN, de Volkenbond. 

Tijdens de Conferentie van San Remo in april 1920 is dan ook juridisch bindend en onherroepelijk vastgelegd, dat het gebied, dat Palestina heette, bestemd werd voor een Nationaal tehuis voor de Joden.

Aangezien de VN alle besluiten van de Volkenbond moest overnemen, betekent het, dat er volgens het Internationale Recht geen sprake is van bezette gebieden, ook al beweren de VN iets anders.

Palestina was het gebied dat tussen Irak en de Middellandse Zee lag. Israël kreeg uiteindelijk slechts 18% van dit gebied in 1948.

In 1967 werden Samaria en Judea en het Oosten van Jeruzalem heroverd, tijdens de Zesdaagse Oorlog, die de Arabische landen tegen Israël waren begonnen.

En dit allemaal zonder de Bijbel erbij te halen.

Israël staat in het volste recht om nu die Hamas terroristen totaal te vernietigen. Hamas aan de macht laten is geen optie.

Iran is de grote aanstichter van deze zoveelste oorlog. De door Iran bewapende Houthis hebben nu ook de oorlog aan Israël verklaard, en sinds vorige week beschieten ze Israël met raketten en drones vanuit Yemen, 1600 km ten Zuiden va  Israël. Een aantal van die projectielen is door Saoedie Arabië uit de lucht geschoten.

Ik kan nog veel meer vertellen, maar dit stuk is al te lang, dus ik laat het hier even bij.

Weet wel, dat ik over betrouwbare informatie beschik, en als er dingen worden verteld die niet kloppen, dan wil ik daar wel eens op reageren. Heb je nog vragen, wees welkom om ze te stellen.

 

Het Verenigd Koninkrijk krijgt op de Conferentie van San Remo in 1920 van de Volkerenbond het mandaat over het Mandaatgebied Palestina. Het mandaat bevat de verklaring om in Palestina de vestiging van een Joods nationaal tehuis te bewerkstelligen, waarbij bepaald wordt dat niets gedaan mag worden dat inbreuk maakt op de burgerlijke en godsdienstige rechten van bestaande niet-Joodse gemeenschappen in Palestina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-11-2023 om 15:15, AEO zei:

Israël is de enige rechtmatige eigenaar van het land.

 

Als dat zo is, dan zijn de oorspronkelijke bewoners van Noord-Amerika de enige rechtmatige eigenaar van Noord-Amerika.

Dus alle immigranten (blanken) terug naar hun oorspronkelijke land.

 

Hetzelfde in Australie en Nieuw Zeeland.  Het land behoort aan de Aboriginals en Maori.

 

In Zuid-Amerika:  hetzelfde.  (Inca's)

 

AEO zwetst niet zo.  En leer eens vreedzaam samen leven.

Ja, wat Hamas gedaan heeft is met geen enkel argument goed te praten.  Maar Israël doet net hetzelfde.  En dit is ook niet goed te praten.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Kabeltje87 zei:

 

AEO zwetst niet zo.  .

In jouw analyse ontbreekt elke complexiteit die dit probleem kent.

Inderdaad,  de Joden waren (ook) de oorspronkelijke bewoners van het gebied waar de staat Israel slechts een deel van is.

Al ver voor de geboorte van Mohammed. 

Dus roepen dat het Palestijnse gebied Islamitisch hoort te zijn, is een historische leugen die met name Iran - middels Hamas en Hezbollah- de wereld probeert wijs te maken.

Iran, voorzitter van de VN Mensenrechtencommissie. Een gotspe! Het land waar onschuldige jongeren worden doodgeslagen of opgehangen als ze hun eerlijke mening verkondigen. Het land dat Poetin steunt bij - inderdaad - genocides in Syrië en Oekraïne.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Israël van plan om alle Palestijnen uit de Gazastrook richting de Sinaï-woestijn te duwen? Het is een gerucht dat al langer de ronde doet, maar nu is er ook een opmerkelijk document opgedoken dat lijkt te bevestigen dat de Israëlische regering daar wel degelijk over nadenkt.

Het document, dat afkomstig is van het Israëlisch ministerie van Inlichtingen, belandde in handen van de lokale nieuwswebsite Sicha Mekomit. De tekst dateert van 13 oktober, een week nadat Hamas-strijders zo’n 1.400 mensen doodden in het zuiden van Israël, en bespreekt drie opties om “een significante verandering teweeg te brengen in de burgerlijke realiteit in de Gazastrook”.

Eén van de opties die geanalyseerd wordt, is om alle 2,3 miljoen inwoners van de Gazastrook de grens met Egypte te laten oversteken. De Palestijnse vluchtelingen zouden daar, initieel in tentenkampen en uiteindelijk in échte huizen en gebouwen, nieuwe nederzettingen kunnen maken. Een “steriele” bufferzone zou er dan voor moeten zorgen dat de Palestijnen niet meer kunnen terugkeren naar Gaza.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Egypte is toch niet achterlijk om zich met nog meer lastige vluchtelingen te gaan bezig houden?

 

Daarom mogen er ook alleen mensen met een dubbele nationaliteit

in Rafah de grens over. Dat is al sinds de Hamas hun offensief hebben gestart de houding van Egypte.

 

Maar nogmaals ze komen er alleen uit als ze al die geschiedenis waar ze zich achter verbergen, vergeten en elkaar vergeven.

Ja dat kan de doorsnee geradicaliseerde natuurlijk niet.

Dat zien we ook hier in Nederland onder "normale gezinnen" waar kinderen geen opvoeding meer krijgen en dringend een opvang behoeven via de GGZ.

 

Moet je nu toch eens horen wat Sherry Baudet tegen een non binair zegt.

 

Dat is dezelfde soort geestelijke gestoordheid als al die kreisende Hamas streiders en aanhangers (gesteund door Ayatollaas)

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien, dat weet de oplettende bezoeker van Israëlische toeristen locaties, de prettig gestoorde bakkebaard orthodoxe jood slaat ook onzin uit als je zonder keppeltje naar de klaagmuur loopt. Ik kreeg zelfs van een van die idioten een klap op het hoofd, zonder paraplu.

klik and fuck off

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

 

Moet je nu toch eens horen wat Sherry Baudet tegen een non binair zegt.

 

Dat is dezelfde soort geestelijke gestoordheid als al die kreisende Hamas streiders en aanhangers (gesteund door Ayatollaas)

Dat denk ik niet, want Baudet geeft op verschillende momenten verschillende antwoorden, wat op dat moment het beste uit komt. A la Trump.

Die weet op elk moment dat ie staat te liegen.

 

Ik vrees dat die Hamas strIJders overtuigd zijn van hun gelijk als ze bereid zijn hun levens op te offeren.

Maar dat geldt weer niet voor die ayatollah's.  Die lachen zich rot dat anderen blind voor hun leugens gaan om ze in het zadel te houden.

(Net als Poetin met zijn spannende leugens over zelfverdediging van de RF waar menige nog jeugdige Rus zijn prille leven voor wil laten.)

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...