Mojo Geplaatst: 14 november 2023 Geplaatst: 14 november 2023 48 minuten geleden, Eduard07 zei: Van deze suggestie krijg ik een hele lelijke deja vu. Enig idee hoe dat komt? Vanwege de deportatie in de 2e wereldoorlog You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 14 november 2023 Geplaatst: 14 november 2023 (aangepast) 15 minuten geleden, Mojo zei: Vanwege de deportatie in de 2e wereldoorlog Ik wou het niet letterlijk en hardop zeggen, want mij draait hier echt de maag. Mijn vraag was daarom retorisch bedoeld. 14 november 2023 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 14 november 2023 Geplaatst: 14 november 2023 (aangepast) 39 minuten geleden, Eduard07 zei: Ik wou het niet letterlijk en hardop zeggen, want mij draait hier echt de maag. Mijn vraag was daarom retorisch bedoeld. Nou dan is de maag weer terug op de juiste positie. Waarom het woord deportatie nu ineens zo zwaar weegt is mij een raadsel. Is een woord van alle tijden en gebeurt nog steeds wereldwijd. Nu ook in door Israel. 14 november 2023 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gerard 76 Geplaatst: 14 november 2023 Geplaatst: 14 november 2023 Ligt het aan mij of lijkt het zo dat er in Europa nu regelmatig Joden beveiligd moeten worden vanwege dreiging. Ik hoor namelijk niets over een dreiging in Europa richting Palestijnen. Komt de dreiging nu bij 1 groep vandaan of is de berichtgeving zo eenzijdig? 1
Tonskidutch Geplaatst: 14 november 2023 Geplaatst: 14 november 2023 Er zijn wel wat incidenten geweest bij diverse protesten over deze kwestie. Maar ik vermoed dat men de gemoederen wil bedaren en er niet teveel aandacht aan wil schenken in de media. Hetgeen ook een juiste notie is. Waarom zou je die debiele situatie van daar ook hier willen? Ofschoon er natuurlijk ook trollen bestaan die de situatie ook hier in het westen willen destabiliseren. Coles Corner Richard Hawley
Gerard 76 Geplaatst: 14 november 2023 Geplaatst: 14 november 2023 9 uren geleden, Tonskidutch zei: Ofschoon er natuurlijk ook trollen bestaan die de situatie ook hier in het westen willen destabiliseren. Precies dat zien we nu gebeuren. Zie nog zo de blokkeerfriezen op het nieuws. En protesterende boeren. Hoe hard werd hiertegen opgetreden, zelfs 1x met scherp geschoten. Wat een schril contrast met de optocht met IS en Hamas vlaggen wat gewoon getolereerd wordt. Er wordt deze gasten geen strobreed in de weg gezeten om escalatie te voorkomen, maar ondertussen is niet de vinger, maar de hele arm al gepakt. Het is in NL al veel erger dan gedacht. We zijn veel te tolerant geweest al die decennia. Maak me ernstige zorgen over wat ons te wachten staat hier. Het is in t midden oosten zolang de aarde bestaat al onrustig en oorlog, dat zal nooit veranderen. Bemoeienis van t westen hielp niet, helpt niet en zal nooit helpen, en maakt t alleen maar een nog grotere olievlek. 2
Eduard07 Geplaatst: 15 november 2023 Geplaatst: 15 november 2023 10 uren geleden, Gerard 76 zei: En protesterende boeren. Die konden behoorlijk hun gang gaan met hun joekels van trekkers en hun anarchistische FDF,. Meer dan mij lief was. De politie stond machteloos. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gerard 76 Geplaatst: 15 november 2023 Geplaatst: 15 november 2023 2 uren geleden, Eduard07 zei: Die konden behoorlijk hun gang gaan met hun joekels van trekkers en hun anarchistische FDF,. Meer dan mij lief was. De politie stond machteloos. Feit is dat daar wel tegen opgetreden werd. Er wordt met 2 maten gemeten en dat is mijns insziens niet correct. 2
AEO Geplaatst: 20 november 2023 Auteur Geplaatst: 20 november 2023 Er wordt in Nederland zeker met 2 maten gemeten. Demonstraties tegen de covidmaatregelen werden keihard neergeslagen, terwijl XR zomaar zijn gang kan gaan. Maar in Nederland is de sfeer al volledig verpest. In 1967 zag je in Nederland overal biljetten voor de ramen tijdens de Zesdaagse Oorlog, waarop de tekst "Nederland staat vierkant achter Israël" te lezen was. Als je zoiets nu achter je raam hangt, dan kan je er zeker van zijn, dat je een steen door je ruit krijgt. Het gaat hier steeds verder de verkeerde kant op, want de massale immigratie uit landen, waar de islam de dienst uitmaakt, zorgt ervoor dat op termijn de islam hier gaat overheersen. Wat afgelopen zomer in Frankrijk gebeurde is helaas ons voorland. En binnenkort zullen er ook Gazanen naar Europa komen. Want geen enkel Arabisch land wil ze hebben. Die weten n.l. heel goed wat dat voor mensen zijn. Tijdens de grondoperatie in Gaza is aan het licht gekomen dat alle ziekenhuizen door Hamas als terreurbases werden gebruikt. Er zijn in de inmiddels door Israël ingenomen ziekenhuizen grote hoeveelheden wapens, explosieven en raketten gevonden. Absoluut geen wapenstilstand dus, want een wapenstilstand werkt alleen in het voordeel van Hamas. Als Israël nu zou stoppen blijft het probleem voortwoekeren. Wat in het nieuws niet aan bod komt, is de medische hulp die Israël verstrekt. Zo zijn er door het leger couveuzes verstrekt, en te vroeg geboren baby's kunnen nu naar ziekenhuizen in Egypte vervoerd worden. Wie uitgebreide info wil, kan naar het Telegramkanaal van Amir Tsarfati gaan. 1 2 Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Tonskidutch Geplaatst: 21 november 2023 Geplaatst: 21 november 2023 Je kunt ook het met twee maten meten bij de politiek vinden, https://nos.nl/artikel/2437908-antisemitismebestrijder-baudet-verspreidt-oude-antisemitische-complottheorie. De ene krijgt wegens z'n Marokanenfobie van de rechter op z'n kop, de ander van een minderjarige met een bierflesje. Coles Corner Richard Hawley
Gerard 76 Geplaatst: 21 november 2023 Geplaatst: 21 november 2023 De agressie komt opvallend vaak uit een bepaalde hoek. Als ik nu een D66 plakkaat aan de voorruit hang gebeurt er niets. Hang ik daar een pvv plakkaat dan kan ik alvast de glaszetter bellen. En dat is precies wat er mis is in ons land. 4
minplus Geplaatst: 21 november 2023 Geplaatst: 21 november 2023 Heb jij serieus de behoefte daar een PVV pamflet neer te hangen? Als ik naar de verhouding bij het laatste stem onderzoek kijk loop je overigens zo te zien meer risico met een D66 plakkaat. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gerard 76 Geplaatst: 22 november 2023 Geplaatst: 22 november 2023 13 uren geleden, minplus zei: Heb jij serieus de behoefte daar een PVV pamflet neer te hangen? Als ik naar de verhouding bij het laatste stem onderzoek kijk loop je overigens zo te zien meer risico met een D66 plakkaat. Begrijp je mijn post wel? Of is je reactie gebaseerd op een persoonlijke mening/voorkeur, wat overigens ok is? Mijn post is gebaseerd op feiten. Eigen voorkeur is hierbij niet relevant. 1
Kabeltje87 Geplaatst: 22 november 2023 Geplaatst: 22 november 2023 Kan de propaganda zender AEO uitgezet worden AUB. 2 ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Eduard07 Geplaatst: 22 november 2023 Geplaatst: 22 november 2023 47 minuten geleden, Kabeltje87 zei: Kan de propaganda zender AEO uitgezet worden AUB. Waarom? De pro-Palestina propaganda overschreeuwt dagelijks die van Israel. Een verademing om ook een andere kant te horen. Want die is er gewoon. Niet omdat je het ermee eens hoeft te zijn, maar wel voor de broodnodige balans in deze kwestie! 3 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen