Ga naar inhoud


9/11 verbleekt, vergeleken met de terreurdaden vanuit Gaza.


AEO

Aanbevolen berichten

  • Moderator
53 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

Kan de propaganda zender AEO uitgezet worden AUB.

Zie de bijdrage hierboven.

 

Maar wanneer jij alleen geluiden wilt horen die in jouw opvatting passen kan je het betreffende lid zelf negeren.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat eenieder vergeet is dat hamas de oorlog is begonnen en dan mag de aangevallene zich verdedigen met alle middelen.Vallen er dan burgerslachtoffers dan is dat de fout van de agressor.Idem oekraine maar daar moet men enkel gericht moskou aanvallen en opgelost als je de oliegarchen bedreigd.Spijtige is dat amerika een blaaskaak aan de macht heeft die niks doet dan blabla verkopen en zogenaamd maatjes worden met china.

PS : enige doel momenteel van al dat gebeuren is de internationale markt omver gooien door kunstmatig opdrijven van de prijzen naar de westerse wereld toe en opec graag zijn monopolie wil behouden in fossiele brandstoffen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bellejt zei:

Spijtige is dat amerika een blaaskaak aan de macht heeft die niks doet dan blabla verkopen en zogenaamd maatjes worden met china.

Ik denk dat je het diplomatieke koorddansen van Biden zwaar onderschat. 

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat we al decennia lang weten van de beinvloeding inzake de zogenaamde "nieuwszenders" en "the Tabloids" is hopelijk bij iedereen bekend.

Dat tegenwoordig bijna elke blogger een of meerdere kanalen op de sociale media heeft waar geld mee verdiend wordt is misschien menigeen niet bewust.

 

De influencers kun je volgen of niet.

 

Er is nog geen wet die propaganda verbied (gebiedende wijs)

 

Het ligt dus aan jezelf of je volgt of niet.

Struggle for Pleasure, Stourley Cracklite, Version 2007

Wim Mertens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, AEO zei:

 Ik heb een grote hekel aan leugens, en daar handelt men met name bij het journaal van RTL4 in.

RTL4 "Nieuws" is tendentieuzer dan het NOS Journaal.

Onderwerpkeuze, volgorde, aantal minuten van de items: zeer geraffineerd.

Anti-koningshuis onderwerpen worden aangeblazen door RTL.

Dat vliegtuig van WE naar Griekenland tijdens corona leek een georkestreerde samenwerking tussen Telegraaf en RTL4 (en dat boulevardprogramma bij uitstek)  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links, rechts of troelala.... Je moet zelf blijven nadenken en je eigen mening volgen.

Wordt geen naprater: praat geen poep!

Of moet de burger nu ook al in bescherming genomen worden tegen gekleurd nieuws?

Stop met dat wokerige politiek correct willen zijn en de deugmensch.

Enfin.... stop de betutteling want dat is een gebed zonder eind.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje meer balans in de berichtgeving is al een verademing en toont tevens aan hoe eenzijdig momenteel de nieuwsvoorziening qua Hamas en Israel is:

 

https://www.nu.nl/buitenland/6291334/hulpverlener-die-uit-gaza-vluchtte-de-raket-van-hamas-vloog-over-ons-heen.htmls

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik zou degene die mij een propagandazender noemt, eens willen vragen om dit te bekijken!

 

#########

 

En zie wat Hamas terroristen op 7 oktober zelf hebben gefilmd en op het internet streamden

 

aangepast door Michel
vreselijke video’s verwijderd en een dikke waarschuwing er achteraan!!!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, AEO zei:

Ik zou degene die mij een propagandazender noemt, eens willen vragen om dit te bekijken!

 

#########

 

En zie wat Hamas terroristen op 7 oktober zelf hebben gefilmd en op het internet streamden

 

Het gaat jou schijnbaar niet ver genoeg om je eigen gelijk te halen. Ik kan me voorstellen hoe die verwijderde filmpjes eruit hebben gezien maar waarom heb je niet direct een aantal filmpjes geupload met de schade die Israel heeft aangericht met hun reactie.

 

Zeer terecht dat hier door een moderator is ingegrepen!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een waarschuwing voor het plaatsen van vreselijke beelden, en ik moest de waarschuwing erkennen, omdat ik anders geen berichten meer mocht plaatsen. Ergens kan ik dit wel begrijpen, maar aan de andere kant, het was mijn bedoeling om degene die mij een propagandazender noemt eens wakker te schudden. Het waren beelden die door Hamas terroristen met trots geplaatst werden! Uit deze beelden blijkt overduidelijk, dat wie nu nog met de Hamas sympathiseert, zelf net zo erg is!

Er is geen enkel excuus te verzinnen, om dit soort demonische daden goed te praten.

Er bestaan in geen enkele taal zelfs woorden, om te beschrijven wat deze monsters hebben uitgespookt!

Beschouw wat ik hier schrijf dus niet als kritiek op de moderator, want daar heb ik begrip voor. Maar het moge duidelijk zijn, dat we alert moeten zijn op de manier, hoe het nieuws gebracht wordt. Dat is sterk gekleurd, we zien dagelijks berichtgeving over hoe erg het allemaal is in de Gazastrook, en dat is ook erg, maar het is slechts 1%, vergeleken met wat ze de bevolking van Israël hebben aangedaan.

Bovendien hebben ze het over zichzelf afgeroepen. Of dachten ze nu echt, dat Israël dit zou accepteren? Dat zou dan toch wel heel erg naief zijn.

Laten we dus de contekst waarin zich dit alles afspeelt helder voor ogen houden.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...