Tonskidutch Geplaatst: 16 oktober 2023 Geplaatst: 16 oktober 2023 Kreeg telefoon van Ziggo. Jonge dame wilde meerdere vragen doornemen en omdat ik net op een ander programma was aan het wachten heb ik haar te woord gestaan. Daarvoor kreeg ik een cadeau 12 maanden (een pakket naar keuze) voor mij ESPN compleet > gratis < inclusief ESPN UHD toch effe lullen en je krijgt er nog wat voor. The Crying Cowboys Aaron Rux
Mimisiku Geplaatst: 16 oktober 2023 Geplaatst: 16 oktober 2023 Zelfs gratis wil ik ze niet hebben… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2023 Het gaat niet over een verplichting mbt ESPN compleet als sportzender pakket, ik had ook de een van de andere pakketten kunnen kiezen. Ik kon er helaas niet voor kiezen om de commerciëlen NL meuk eruit te halen. Het gaat erom dat je een pakket 12 maanden gratis erbij kan kiezen indien je een paar vragen beantwoordt hetgeen de Ziggo klant zou kunnen interesseren. Dat leek me wel leuk voor Ziggo klanten om te weten. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 20 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2023 Het is niet allemaal Rozengeur en Manenschijn. Juist een kritiek punt betreffende de EPG en verkeerde aanvangstijden en beeindiging van programma's wordt hier bij ESPN Compleet van Ziggo nog vervelender voor de kijker niet correct omgezet. mis ik geprogrammeerd middels EPG de 9e inning van de MBL bij 3 wedstrijden. Ja dan moet je maar wakker blijven en realtime live kijken 2023 hedendaagse technologie The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen