Hansw Geplaatst: 20 oktober 2023 Geplaatst: 20 oktober 2023 Beste , op mijn Tv zitten de Apps, voor Youtube , Netflix etc reeds geinstalleerd , echter vindt ik het lastig om met de afstandsbediening van de Tv een programma op te zoeken omdat dit ook tijdrovend is met het cijfer/ letter menu. Ik stream dan liever vanaf mijn PC het programma naar de Chromecast V1 ( 2016) Nu de nieuwe variant Chromecast Tv is uitgebracht is mijn vraag of deze voor mij interessant is , kan ik met de afstandsbediening makkelijker programma,s opstarten of krijg ik toch weer eerst een Menu met cijfers / letters die je een voor een moet selecteren . Mvg Hans
Pionewbie Geplaatst: 20 oktober 2023 Geplaatst: 20 oktober 2023 Misschien werkt volgende ook voor jou. Mijn TV heeft een USB aansluiting en daarop sluit ik een draadloos toetsenbord aan. Ik gebruik een goedkoop mini toetsenbord met touchpad, makkelijk voor besturen van app's.
Hansw Geplaatst: 25 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2023 Beste , dank voor de tip Als ik nu mijn oude Chromecast vervang door de nieuwe Chromecast Tv moet ik de installatie opnieuw uitvoeren of herkend mijn thuisnetwerk hem nu automatisch . Ik las wel dat je de installatie niet op een PC kan uitvoeren maar op tablet of telefoon Ik dacht dat je de telefoon of tablet niet meer nodig hebt en dit via de afstandsbediening van de Chrome kan uitvoeren Of heb ik het mis . Mvg Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen