Satterdam Geplaatst: 27 oktober 2023 Geplaatst: 27 oktober 2023 8 uren geleden, astro iris zei: Nu gaat het mijn petje helemaal te boven. Na het omwisselen van de coaxen aan de diseqcs, nu op beide , zowel op decoder TVV als op Ci module in tv bij opstarten geen signaal. na een halve minuut op beide beeld. Nu moet ik effe bedenken wat de volgende stap kan zijn. Ik zou naar de LNB kijken. Kan zijn dat de lnb de satellietsignalen niet snel meer kan omzetten.
mebo870 Geplaatst: 28 oktober 2023 Geplaatst: 28 oktober 2023 Start eens op met de TVV ontvanger afgekoppeld. The key to happiness. Stay away from idiots
astro iris Geplaatst: 28 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2023 (aangepast) @Satterdam Nu is het weer er te slecht voor, maar is inderdaad is een optie. @mebo870 Ik had ook al zoiets gedacht. Maar dan gaat dit niet via de diseqc of wel? ik moet dan één lnb apart aansluiten zonder diseqc? Of oh ja je bedoelt de TVV ontvanger volledig afgekoppeld? 28 oktober 2023 aangepast door astro iris
astro iris Geplaatst: 28 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2023 TVV ontvanger afgekoppeld en opgestart maar......hetzelfde resultaat, een tiental seconden geen signaal Raar toch dat dit alleen bij opstarten is.
astro iris Geplaatst: 29 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2023 Op 27-10-2023 om 23:42, Satterdam zei: Ik zou naar de LNB kijken. Kan zijn dat de lnb de satellietsignalen niet snel meer kan omzetten. Zijn 4 LNB's met elk twee uitgangen. Moest er een LNB zijn die de signalen te traag doorstuurt, dan zou dit toch op beide coax kabels moeten zijn? En dat is niet zo.
astro iris Geplaatst: 30 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2023 Cross the fingers, deze morgen de tweede diseqc ook vervangen en tot nu speelt alles perfect. . Ik had de andere ook al vervangen, maar toen veranderde niks, nu wel als ze beide vervangen zijn. Nu nog afwachten of het zo blijft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen