Jan Ambers Geplaatst: 22 oktober 2023 Geplaatst: 22 oktober 2023 Bij afsluiten van Winamp de voorgaande keer heb ik linker bovenhoek van player geklikt, en zit nu met een player boven de taskbalk van 3*2cm die na een toets drukken, verdwijnt??? Hoe kan ik die herstellen?
Windhoos Geplaatst: 22 oktober 2023 Geplaatst: 22 oktober 2023 graag een screenshot toevoegen:) Hobbyist, and developer.
Penthe Geplaatst: 22 oktober 2023 Geplaatst: 22 oktober 2023 Probeer eens: Winamp selecteren met de muis(erop gaan staan) en dan Alt+W of Ctrl+D.
Jan Ambers Geplaatst: 22 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2023 Op progr icoon aangeklikt op bureaublad en ctrl+D of Alt+w of op icoontje op taakbalk helpt niet Ook met rechter muis toets op taakbalk icoon niks helpt Ik ben daartoe gekomen door met de muispunt in linkerbovenhoek te klikken (afschakelen)en weg was player
Penthe Geplaatst: 22 oktober 2023 Geplaatst: 22 oktober 2023 3 minuten geleden, Jan Ambers zei: Op progr icoon aangeklikt op bureaublad en ctrl+D of Alt+w of op icoontje op taakbalk helpt niet Ook met rechter muis toets op taakbalk icoon niks helpt Ik ben daartoe gekomen door met de muispunt in linkerbovenhoek te klikken (afschakelen)en weg was player Ik heb dat zelfde ook een keer gehad en loste dat op met de 2 opties die ik gaf, maar ik kan dat nu niet meer testen want gebruik al een tijdje een andere player. Er is niets mis met je winamp hij staat gewoon in een soort van mini mode en daar moet hij voor jou weer uit.
Jan Ambers Geplaatst: 22 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2023 Welke mp player gebruik je nu?
Penthe Geplaatst: 22 oktober 2023 Geplaatst: 22 oktober 2023 Ik gebruik Xion voor muziek dat is ook al een wat oudere speler maar zonder al die extra poespas en heeft leuke skins. en voor videos SMPlayer. Als een herinstallatie van Winamp de settings reset dan gaat het wel werken anders kom je weer uit op het zelfde.
Mojo Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 Op het icoontje gaan staan --> rechtermuisknop --> eigenschappen --> Snelkoppeling, uitvoeren aanklikken en normaal venster kiezen 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
jeevanhoof Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 of je kiest voor verwijderen uit taakbalk. dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
boudeman Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 Wel eens van systeemherstel (system restore) gehoord? Als dat ingeschakeld is worden meestal dit soort kleine wijzigingen weer teniet gedaan.
Jan Ambers Geplaatst: 23 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2023 Te laat, omdat ik pissig wordt van zoiets, iets dat ik totaal niets de baas kan, ben ik reeds met herinstall van programma bezig.... (karakters storing van mij)... Dit gezegd zijnde... ga ik voortdoen!
Psychosammie Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 Ik heb je afspeellijst even op YouTube opgezocht. Donders! Ik zit nu zwaar aan de kalmeringsmiddelen. Hoe hou je dat vol? 🤣 2 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen