Koooijman Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 Hallo, Mijn tv stopt tijden het serie kijken er steeds mee waardoor die steeds weer op de home pagina komt... Ik ben zelf helemaal niet thuis in deze dingen en weet eigenlijk niet zo goed hoe en of dit opgelost kan worden. Iemand enig idee hoe ik het op zou kunnen lossen?
sattv4iedereen Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 Via wat stream je? Netflix, Disney plus? Andere app? Als het via de browser van je tv is, heb ik dan geen idee, ik doe het nooit. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Koooijman Geplaatst: 23 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2023 Dat doet hij zoal bij netflix als bij videoland en disney+
jeevanhoof Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 Al eens gekeken of er een software up--date beschikbaar is? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Penthe Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 De TV is van 2017 en heeft standaard Android 5.1. Over een update valt niets terug te vinden. Het gaat om deze TV https://www.displayspecifications.com/en/model/7f021017 Ik zou eerst de stroom er eens helemaal vanaf halen voor ruim 1 minuut, dus TV uit, stekker er ook uit en dan na ruim een minuut de boel weer aanzetten.
Tonskidutch Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 Kan ook gewoon een kwakkelende internet aansluiting zijn, dat heeft een familielid ook eens gehad met WIFI en met LAN kabel was het probleem weg. Maar je kan ook eens kijken met je laptop of iPad tegelijkertijd die ook via WIFI verbinding heeft met de router of repeater. En test bij dergelijke incidenten ook gelijk je internetspeed van de provider. In m'n straat woont veel studentenspul en die gebruiken soms met 6 het WIFI signaal van een slecht geplaatste router. Daar was de oplossing een 8 poort switch en gewoon LAN kabels leggen. succes Coles Corner Richard Hawley
Codx Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 (aangepast) Het is wel vreemd dat alle streamingsapps in feite crashen of die terug gaat naar het android home screen. Leg je afstandsbediening na het starten even weg om te testen dat het niet daarvan komt toevallig. Verder zou ik een netwerk kabel aansluiten, lost dan het probleem niet op kun je een fabrieks-reset doen. Mogelijk moet je dan wel sommige apps opnieuw installeren via de playstore. Android 5.1 zal het niet meer zijn, daarop draait Android 8 denk ik. 24 oktober 2023 aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Koooijman Geplaatst: 24 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2023 Bedankt voor alle reacties helaas heeft het niks geholpen.. Er zit ook al een internetkabel in..
Tonskidutch Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 je mag best wel meer informatie geven jij wilt hulp Coles Corner Richard Hawley
Koooijman Geplaatst: 24 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2023 Ik heb echt van alles geprobeerd alle kabels eruit gehaald de router gereset nieuwe internetkabel erin gedaan maar niks helpt en krijg steeds dat er geen update beschikbaar is..
Mojo Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 1 uur terug, Koooijman zei: Bedankt voor alle reacties helaas heeft het niks geholpen.. Er zit ook al een internetkabel in.. Ja en maakt die kabel nu de verbinding of de WiFi? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Koooijman Geplaatst: 24 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2023 De kabel maakt verbinding! Met de wifi is het helemaal hopeloos..
mebo870 Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 1 uur geleden, Koooijman zei: Bedankt voor alle reacties helaas heeft het niks geholpen.. Er zit ook al een internetkabel in.. Ik mag hopen dat je dan de Wi-FI hebt uitgezet op je toestel, anders creëer je een soort van loop. The key to happiness. Stay away from idiots
Koooijman Geplaatst: 24 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2023 Jaa die staat uit!! Ik heb ook al een keer gereset maar hij blijft me eruit gooien..
Penthe Geplaatst: 24 oktober 2023 Geplaatst: 24 oktober 2023 Wis de cache eens. Naar je instellingen dan opslag, daar naar cache gaan onderaan deze selecteren en dan clear cache, soms moet je dit 2x doen om hem leeg te krijgen. Dit kan namelijk ook een vol geheugen probleem zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen