Portuuno Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 De geluidsbalk 0-100% werkt perfect voor Duitse en Belgische zenders. Bij de Nederlandse zenders werkt alleen 0-5%, bij de overige 10-100% blijft het geluidsniveau gelijk aan 5% (werkt dus niet).
youriy Geplaatst: 23 oktober 2023 Geplaatst: 23 oktober 2023 Dat werkt niet bij DD-geluidssporen. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Portuuno Geplaatst: 23 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2023 Dank voor de reactie, maar wat moet ik hiermee?
Oplossing Portuuno Geplaatst: 24 oktober 2023 Auteur Oplossing Geplaatst: 24 oktober 2023 Zelf opgelost.. Onder de audio knop op de ab eerst optie D/D aangevinkt.
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2023 Geplaatst: 25 oktober 2023 en wat moet de lezer van je topic hiermee? je kunt toch wel een betere uitleg geven van de audio instellingen algemeen of die instelling per zender opslaan? als ook het verschil inzake het "level" van een gekozen volume <=> bij een specifiek audio formaat Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Portuuno Geplaatst: 25 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2023 Naar aanleiding van de topic van Tonskidutch het volgende: Druk op audio op de afstandsbediening voor de volgende instellingen: Dolby Digital / Dts downmix aangevinkt Kanaal stereo 3D Surround SPDIF Speaker position breed AVL uit HDMI EDID controle overslaan uit Volume 100%
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2023 Geplaatst: 29 oktober 2023 heb het even laten bezinken ik had geen topic, ik had commentaar maar je begrijpt best wel @Portuuno dat het geen antwoord is dat zeker ook niet bij iedereen een oplossing zou zijn want dat is afhankelijk van de home cinema installatie of soundbar die iemand eventueel tussen Vu+ en TV heeft Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen