bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden de leukste thuis maar je geeft zoals steeds ontwijkende antwoorden en niks juist want je kan geen juiste link geven ter info Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden MISSCHIEN OMDAT HIJ VRAAGT NAAR DE FOOTPRINT VAN DE OUDE SATELLIETEN. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
OFDM Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Nou Anamur staat op de huidige footprint > 120 cm als ik het goed zie. Dan werkte het nu vooral met geluk t.a.v. de footprint.
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 15 minuten geleden, OFDM zei: Nou Anamur staat op de huidige footprint > 120 cm als ik het goed zie. Dan werkte het nu vooral met geluk t.a.v. de footprint. De footprint van welke Astra 1 satelliet? Dat schijnt ook nogal te schelen want voor Astra 1Kr heb je in Izmir 1.2m nodig terwijl de andere (L,M en N) 60cm voldoende is. In Anamur zou alleen de 1M widebeam te ontvangen zijn. 6 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Veel plezier met de footprints! https://www.ses.com/our-coverage#/explore/search?type=satellite&q=335 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden die hebben we maar dacht dat men hier over de verhuis van duitse zenders ook begon spreken en die zitten op de 1P nu en daar vinden we geen footprint van Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden Je kan dat blijven herhalen, maar je zal moeten wachten tot SES Astra metingen verricht heeft en de footprint publiceert. Je kan die dan hier vinden. https://www.ses.com/our-coverage#/explore/orbital-position/196 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden helaas maar topic noemt toch astra 1P dus logisch dat we dat graag weten 😀 maar we wachten tot er een goed link komt of dat ik het zelf vind en hier plaats Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden De eerste link die ertoe doet is die van SES Astra. Dat is de bron voor alle overige nieuwsbronnen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 3 uren geleden, OFDM zei: Op de oude footprint is goed te zien dat de contouren over Turkije lopen en steil afnemen over relatief korte afstand. Dat was sowieso al een technisch kenmerk van spotbeams maar blijkt dus nu ook op de overige beams toegepast. En bij 1P mogelijk weer een stapje erger dan bij 1KR. 4 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 11 minuten geleden, Eduard07 zei: Dat was sowieso al een technisch kenmerk van spotbeams maar blijkt dus nu ook op de overige beams toegepast. En bij 1P mogelijk weer een stapje erger dan bij 1KR. Hoho, er is nog prima ontvangst 100km ten oosten van Istanbul.
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Dat is niet hetzelfde als wat ik hierboven beweer. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden OP dit moment is het gissen, zonder SES footprint van de Astra 1P Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
de vrije fries Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden wat ontvangst rapporten Madrid (Spanje) Met de 90cm antenne in het noorden van Madrid (Spanje) merk ik de signaaltoename. Over het algemeen heb ik meestal een dansje in het signaal, nu niet, het is stabiel, het beweegt geen haar, elke 3 uur gecontroleerd. Verhoogde niveaus, ik heb 0,5 tot 0,7dB meer SNR in de tp's al in Astra 1P Azoren Goedemiddag en goed nieuws, met deze 1p astra voor de Azoren nu veel sterker met schotels met een kleinere diameter, je kunt hem hier ontvangen Zuid-Israël met 1.8m ontvangst van Astra 1P is ongeveer 7.2 dB groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen