Eduard07 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 1 uur terug, OFDM zei: Dan resteert alleen de vraag met welke schotel diameter het wel werkt. En of de gebruikte lnb de beste in zijn soort is qua gevoeligheid op de gewenste frequenties of dat er nog betere zijn. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 41 minuten geleden, Eduard07 zei: En of de gebruikte lnb de beste in zijn soort is qua gevoeligheid op de gewenste frequenties of dat er nog betere zijn. Ja, als het op de laatste dB aankomt wordt alles belangrijk. Daarom zou het mooi zijn als gemeten kan worden hoeveel dB er tekort is. Of iemand in de omgeving om te vergelijken?
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur terug, OFDM zei: hoeveel dB er tekort is Je kunt beter schrijven: hoeveel cm de schotel te klein is. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 48 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Je kunt beter schrijven: hoeveel cm de schotel te klein is. Dat volgt uit de omrekening na het meten toch? Dat is inderdaad het benodigde antwoord.
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik zie iets vreemds aan de footprint. Zou het niet de bedoeling zijn geweest dat spot (S) boven Cyprus (C) had moeten liggen. De footprint verdraaien of verplaatsen gaat volgens mij niet lukken omdat er op andere plaatsen dan het een en ander mis gaat. 1
Zilverhippie Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zou men echt de bedoeling gehad hebben om met zo'n klein vlekje op Cyprus te proberen mikken? Hadden ze Cyprus willen bedekken, dan zou ik eerder zo'n uitloper als voor de Canarische eilanden hebben verwacht.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Ik denk dat er iemand met de koffie gemorst heeft op die kaart. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 37 minuten geleden, Zilverhippie zei: Zou men echt de bedoeling gehad hebben om met zo'n klein vlekje op Cyprus te proberen mikken? Hadden ze Cyprus willen bedekken, dan zou ik eerder zo'n uitloper als voor de Canarische eilanden hebben verwacht. Je ziet links op de kaart vergelijkbare uitlopers maar die zijn nog net "verbonden" met blauw dus ietsje sterker signaal dan dat "signaal eiland". Komische discussie dit! 35 minuten geleden, ceesv zei: Ik denk dat er iemand met de koffie gemorst heeft op die kaart. Dat lijkt meer waarschijnlijk ja.
Sprietje Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Omdat de Canarische Eilanden zo westelijk liggen, worden deze heel schuin aangestraald waardoor je automatisch verbindingen tussen de aangestraalde gebieden krijgt. Cyprus ligt veel rechter onder de satelliet waardoor aangestraalde gebieden makkelijker los van elkaar komen. Je kunt deze twee gebieden niet met elkaar vergelijken. 1
Mojo Geplaatst: 50 minuten geleden Geplaatst: 50 minuten geleden 1 uur geleden, ceesv zei: Ik denk dat er iemand met de koffie gemorst heeft op die kaart. Ik denk dat Sprietje's fantasie op hol slaat. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen