Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 11:51 Geplaatst: gisteren om 11:51 Ja, ga ik doen. Even geduld tot morgen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: gisteren om 13:29 Geplaatst: gisteren om 13:29 Ik denk dat ze eerst de 1P-Europa-beam gaan vullen voordat ze de 1P-widebeam gaan vullen. Je zult voorlopig nog niets ontvangen denk ik.
Mojo Geplaatst: gisteren om 14:03 Geplaatst: gisteren om 14:03 (aangepast) 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Ja, ga ik doen. Even geduld tot morgen. Heeft volgens mij nog weinig zin gezien er alleen transponders in de lower band op Astra 1P worden uitgezonden. Als je de huidige indeling bekijkt heeft alleen de Astra 1M een Europe Wide beam tussen 11700 en 12020 mHz gisteren om 14:07 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 14:11 Geplaatst: gisteren om 14:11 Als ik het zonder BVN TV moet doen betekent dat voor mij niet het einde van de wereld. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: gisteren om 14:26 Geplaatst: gisteren om 14:26 (aangepast) Je kan nu toch wel een aantal transponders vanaf 19.2 oost ontvangen? BVN moet je dan maar van Hotbird af halen gisteren om 14:29 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen