Mojo Geplaatst: 1 november 2023 Delen Geplaatst: 1 november 2023 Sinds vandaag is NPO2 extra vervangen door NPO1 extra. Is hiervan een aankondiging geweest? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noordzee Geplaatst: 1 november 2023 Delen Geplaatst: 1 november 2023 Nee, niets over gehoord. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees321 Geplaatst: 1 november 2023 Delen Geplaatst: 1 november 2023 Ja zeg, inderdaad, de kanaal-naam is nog NPO2-extra. EPG is wel NPO1-extra. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrbeam Geplaatst: 1 november 2023 Delen Geplaatst: 1 november 2023 Het was me wel opgevallen dat ik gisteren helemaal geen epg op deze zender had. hoop niet dat het extra 1 wordt. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noordzee Geplaatst: 2 november 2023 Delen Geplaatst: 2 november 2023 8 uren geleden, kees321 zei: Ja zeg, inderdaad, de kanaal-naam is nog NPO2-extra. EPG is wel NPO1-extra. Dan moet je even opnieuw zenders zoeken. Dan wordt de kanaal-naam aangepast. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 2 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2023 8 uren geleden, Mrbeam zei: Het was me wel opgevallen dat ik gisteren helemaal geen epg op deze zender had. hoop niet dat het extra 1 wordt. Ja, dat klopt maar ook op Omroep Flevoland was er geen EPG totdat NPO1 Extra in de lucht was. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees321 Geplaatst: 2 november 2023 Delen Geplaatst: 2 november 2023 (aangepast) 17 uren geleden, kees321 zei: Ja zeg, inderdaad, de kanaal-naam is nog NPO2-extra. EPG is wel NPO1-extra. 8 uren geleden, Noordzee zei: Dan moet je even opnieuw zenders zoeken. Dan wordt de kanaal-naam aangepast. Toch is de naam nu wel "vanzelf" aangepast. Maar - o ja- wel de Vu+ kast een herstart gegeven. omda-tie even de weg kwijt was, maar of dat het was . . ? Nu ja, maakt niet uit. 2 november 2023 aangepast door kees321 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OFDM Geplaatst: 2 november 2023 Delen Geplaatst: 2 november 2023 Het was een toegift maar wel heel erg jammer!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 2 november 2023 Delen Geplaatst: 2 november 2023 Jarco heeft het vandaag gemeld bij totaal tv Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen