blitz10 Geplaatst: 3 november 2023 Geplaatst: 3 november 2023 Ik gebruik de nieuwe versie van outlook. nu krijg ik ineens diverse reclame mails. Hoe kan ik deze blokkeren
gerrit B Geplaatst: 3 november 2023 Geplaatst: 3 november 2023 in je postvak er op klikken met de rechter muisknop ongewenste email aanklikken Afzender blokkeren aanklikken. evt bij opties aanzetten dat deze niet in het spamfilter gezet hoeven te worden maar meteen verwijdert kunnen worden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 3 november 2023 Geplaatst: 3 november 2023 welke versie van outlook bedoel je? online versie of de 365 versie True North Rebekka Bakken
blitz10 Geplaatst: 3 november 2023 Auteur Geplaatst: 3 november 2023 (aangepast) 11 minuten geleden, Tonskidutch zei: welke versie van outlook bedoel je? online versie of de 365 versie online 3 november 2023 aangepast door blitz10
Tonskidutch Geplaatst: 3 november 2023 Geplaatst: 3 november 2023 Online Outlook moet je heel goed kijken naar de instellingen EN de browser die je gebruikt. Ik gebruik Firefox 119 en heb strenge regels onder de privacy ingesteld als ook volg mij niet betreffende websites. Dus daarmee start je natuurlijk ook de online outlook. Heb GEEN reclame mails behalve de shops waar ik dergelijke berichten heb toegestaan. True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen