Hansw Geplaatst: 3 november 2023 Delen Geplaatst: 3 november 2023 Beste ,ik weet niet of ik iets verkeerd doe maar ik krijg het kapje niet los van de chromecast afstandsbediening om de batterijen te plaatsen Ik neem aan dat je hem van bovenaf er af moet kunnen schuiven Ook hard drukken op het diepliggende rondje help niet Mvg Hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Penthe Geplaatst: 3 november 2023 Oplossing Delen Geplaatst: 3 november 2023 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hansw Geplaatst: 3 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2023 Beste , ik heb hem nu los gekregen met een stukje tape erop geplakt te hebben Zoals in het filmpje ging niet , ze hebben hem erg strak geinstalleerd Mvg Hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hansw Geplaatst: 5 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2023 Ik zie nu dat het led lampje blijft branden op de afstandsbediening , gaat ook niet uit als je op aan/uit knop linksonderaan drukt Is dit normaal Mvg Hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 5 november 2023 Moderator Delen Geplaatst: 5 november 2023 Nee, dat l8jkt mij niet normaal. Dat gaat baterijen kosten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hansw Geplaatst: 6 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2023 Ik heb een Franse handleiding bij de Google Chrome gekregen ; nu kan ik geen handleiding vinden waar de betekenis van de knoppen op de afstandsbediening verklaard worden : Wat betekent de zwarte knop rechtsboven en het knopje rechts onder naast de aan/ uit knop Wel raar dat er geen Nederlandse handleiding bijzit is dit niet verplicht Mvg Hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 6 november 2023 Delen Geplaatst: 6 november 2023 3 uren geleden, Hansw zei: Ik heb een Franse handleiding bij de Google Chrome gekregen ; nu kan ik geen handleiding vinden waar de betekenis van de knoppen op de afstandsbediening verklaard worden : Wat betekent de zwarte knop rechtsboven en het knopje rechts onder naast de aan/ uit knop Wel raar dat er geen Nederlandse handleiding bijzit is dit niet verplicht Mvg Hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen