Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2023 Delen Geplaatst: 9 november 2023 Beste mannen, ik zoek nog een tip voor Word als ik een nieuw document start en na te hebben geschreven wil ik dat natuurlijk opslaan echter Word wil die altijd als het xxxx.ODT formaat opslaan how ken dat? ja ik heb ooit openoffice gebruikt, waar ODT de bestandsformaat aanduiding is, terwijl de Microsoft365 nieuw geinstalleerd is geworden? hint/tip please Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Penthe Geplaatst: 9 november 2023 Oplossing Delen Geplaatst: 9 november 2023 (aangepast) Dat moet in de settings aan te passen zijn. 9 november 2023 aangepast door Penthe 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2023 shoot me down ik heb het al gevonden, maar die instelling heb ik niet zelf gedaan Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 9 november 2023 Delen Geplaatst: 9 november 2023 Video was door eigen fout verdwenen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 9 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2023 ik zat nog effe te kijken of het aan het sjabloon lag maar het is toch de instelling opslaan en het werruk 😁 1 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 10 november 2023 Delen Geplaatst: 10 november 2023 22 uren geleden, Tonskidutch zei: shoot me down ik heb het al gevonden, maar die instelling heb ik niet zelf gedaan Na de installatie van office kun je kiezen welk formaat gebruikt moet worden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 10 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2023 (aangepast) Die originele installatie was destijds 2019 heul lang geleden dus 😁 Daar ik recent het microsoft 365 personal pakket (mag immers 5 installaties ermee doen) weer op één nieuwe Windows 11 - 22H2 geinstalleert heb met keuze van installatie, volledig opnieuw en data en programma overschrijven. Daarom snap ik niet dat er toch oude instellingen overgenomen zijn. Maar het is gelukkig opgelost. o Ja, het heet niet meer Office maar Microsoft 365 ! 10 november 2023 aangepast door Tonskidutch Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen