MrDish Geplaatst: 9 november 2023 Geplaatst: 9 november 2023 Wat is er gebeurt met Npo1 live. vorige week klikte ik op npo1live op de laptop en kreeg ik Npo1 live te zien. Sinds een aantal dagen is dat niet meer zo ,en wordt ik door gesluist naar : huppel de pup.( 1/2/3 ?!)
Moderator ceesv Geplaatst: 9 november 2023 Moderator Geplaatst: 9 november 2023 Wat bedoel je met hupeldepup 123? Mijn google naar npo start (beta) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 9 november 2023 Auteur Geplaatst: 9 november 2023 dan zie ik een scherm ,met linksboven Menu Vonneke Exposed Onderaan ; Trending met van alles en nog wat . Dat alles interresseert mij niet.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 november 2023 Moderator Geplaatst: 9 november 2023 Tja, dan zal je moeten klagen bij de omroep. Die hebben iets nieuws bedacht. (BETA) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 9 november 2023 Geplaatst: 9 november 2023 Ik heb geen enkel probleem. Zelfs in Spanje zonder VPN kan ik het gewoon zien, zie bijlage.
Penthe Geplaatst: 9 november 2023 Geplaatst: 9 november 2023 De zoveelste achteruitgang met een vernieuwing, het werkte met de oude versie gewoon fijner, nu is er te veel poespas op het scherm.
Sprietje Geplaatst: 9 november 2023 Geplaatst: 9 november 2023 Ik toets gewoon "npo start" in en ik heb de betreffende pagina. Niks geen omwegen of ander gedoe.
Matthijs Geplaatst: 9 november 2023 Geplaatst: 9 november 2023 Ziet er grafisch zelfs veel mooier uit, persoonlijke mening. 1 Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Penthe Geplaatst: 9 november 2023 Geplaatst: 9 november 2023 Zojuist, Matthijs zei: Ziet er grafisch zelfs veel mooier uit, persoonlijke mening. Mooi hoeft niet funktioneel te zijn, de oude versie was overzichtelijker en minder poespas. Al die extra informatie is niet nodig want als ik naar npostart gaat weet ik toch al wat ik gaat kijken.
MrDish Geplaatst: 9 november 2023 Auteur Geplaatst: 9 november 2023 Op 9-11-2023 om 19:13, Penthe zei: De zoveelste achteruitgang met een vernieuwing, het werkte met de oude versie gewoon fijner, nu is er te veel poespas op het scherm. precies Op 9-11-2023 om 19:28, Penthe zei: Mooi hoeft niet funktioneel te zijn, de oude versie was overzichtelijker en minder poespas. Al die extra informatie is niet nodig want als ik naar npostart gaat weet ik toch al wat ik gaat kijken. precies
Penthe Geplaatst: 10 november 2023 Geplaatst: 10 november 2023 Ondertussen ontploft Twitter(sorry Elon). https://twitter.com/PubliekeOmroep/with_replies
MrDish Geplaatst: 10 november 2023 Auteur Geplaatst: 10 november 2023 22 minuten geleden, Penthe zei: Ondertussen ontploft Twitter(sorry Elon). https://twitter.com/PubliekeOmroep/with_replies Sinds ze deze uitzending hebben ,heb ik op mijn laptop geen normaal beeld en flikkert het constant, dan maar via het mobieltje Tv kijken ,die heeft of geeft wel een normaal beeld ,ook al is het klein.
Penthe Geplaatst: 10 november 2023 Geplaatst: 10 november 2023 Het hele Npo start werkt voor geen meter, de radio is er uitgesloopt voor dat moet je andere app installeren. Programmas die je aan het bekijken was mag je nu elke keer zelf opzoeken. TVGids waarmee je jezelf helemaal scheef scrolled is een ramp en gaat zo maar even een tijd door wat een afgang. Ik snap gewoonweg niet dat ze zo´n beta versie erdoorheen drukken zonder een optie met het oude verder te kunnen, waardeloos dus.
HG5812 Geplaatst: 11 november 2023 Geplaatst: 11 november 2023 16 uren geleden, MrDish zei: Sinds ze deze uitzending hebben ,heb ik op mijn laptop geen normaal beeld en flikkert het constant, Hallo. Als je inlogt heb je geen flikkerend beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen