Con Geplaatst: 10 november 2023 Geplaatst: 10 november 2023 (aangepast) Als ik in TB een bericht verstuur (onder mijn Outlookaccount) dan wordt het bericht vaak NIET opgeslagen in TB terwijl het WEL in verzonden komt van Outlook. Wie het weet mag het zeggen... Aanvulling; 10 november 2023 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 10 november 2023 Geplaatst: 10 november 2023 Goed dat je die aanvulling deed @Con je moet dan in TB een tweede uitgaande adres voor de smtp aanmaken Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 10 november 2023 Geplaatst: 10 november 2023 p.s. ik had hetzelfde probleem destijds met mijn twee email accounts van werk en privé toen ik op IMAP omschakelde. Vandaar. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Con Geplaatst: 10 november 2023 Auteur Geplaatst: 10 november 2023 1 uur terug, Tonskidutch zei: Goed dat je die aanvulling deed @Con je moet dan in TB een tweede uitgaande adres voor de smtp aanmaken Gedaan maar ik moet het toch in de gaten houden, soms gaat het wél en soms... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 11 november 2023 Geplaatst: 11 november 2023 Heb plus minus 10 jaar ervaring met TB en toen was ik er voor goed klaar mee. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen