DigisatBelgium Geplaatst: 5 december 2023 Geplaatst: 5 december 2023 Bij mij werkt het: ik heb beeld op de frequentie in je lijst 🙂
Windhoos Geplaatst: 5 december 2023 Geplaatst: 5 december 2023 en wat is de resolutie van de streamingsdienst? weer 720p of eindelijk eens 1080? Zowel TVV als Canal Digitaal IPTV zijn 720p Hobbyist, and developer.
Giant2000 Geplaatst: 5 december 2023 Geplaatst: 5 december 2023 (aangepast) Hij vind de zender wel maar heb geen beeld Edit: even de zender activeren in de CAM geeft wel beeld. 5 december 2023 aangepast door Giant2000 Life is bitter.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december 2023 Moderator Geplaatst: 7 december 2023 Ik heb de programmering nu 2 dagen gevolgd, het blijkt een zender te zijn met uiterst gewelddadige films. Of dat een aanwinst is? 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tv-fan Geplaatst: 7 december 2023 Geplaatst: 7 december 2023 (aangepast) Flink wat actie op de buis is niet verkeerd, van de (commerciële) zenders op onze NL beeldbuis vallen we intussen in slaap. Slaapverwekkende spelletjes, idem tv praat programma's en gescripte reality tv is toch niet om aan te kijken???? 7 december 2023 aangepast door tv-fan Tekstueel
Giant2000 Geplaatst: 7 december 2023 Geplaatst: 7 december 2023 1 uur terug, ceesv zei: Ik heb de programmering nu 2 dagen gevolgd, het blijkt een zender te zijn met uiterst gewelddadige films. Of dat een aanwinst is? Yup, en 's nachts "natuur"films 1 Life is bitter.
DigisatBelgium Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 Ik heb het "Riant" abonnement...gaat de gratis Canaldigitaal app dan stopgezet worden vanaf Januari en moet ik gaan bijbetalen?
Moderator ceesv Geplaatst: 10 december 2023 Moderator Geplaatst: 10 december 2023 Wanneer je het vriendelijk aan ze vraagt zullen ze het vast wel in overweging willen nemen.😉 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tv-fan Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 Zover ik het begrepen heb gaat de Canal Digitaal deels verdwijnen, wordt aangepast. De series, films en het Canal+ "live steaming kanaal) gaan over in de nieuwe CANAL+ App.
Giant2000 Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 In de mailing staat: "Onze gloednieuwe streamingdienst heeft geweldige Europese films en series. Ook voor jou! Want als klant van Canal Digitaal krijg je alles van CANAL+ cadeau in je huidige tv-pakket!" Ik zie daar niet staan dat het per januari stopt. Life is bitter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen