Ga naar inhoud


Wie heeft er de "New Outlook" al geprobeerd ? en wat vinden jullie er van ?


Pluizebol
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


Op 27-3-2024 om 12:32, Psychosammie zei:

 

Je kunt natuurlijk ook gewoon Thunderbird gebruiken 🙂

 

Heb ik ook, niks van ellende!

Thunderbird is gewoon geweldig.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, D-box zei:

Heb ik ook, niks van ellende!

Thunderbird is gewoon geweldig.

Ik heb ook Thunderbird in gebruik maar vind het te log en te grof om continu te draaien dus die start ik zo nu en dan, mijn email zie ik binnen komen via PopMan dat trekt maar een paar kb aan geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het topic gaat over de "new outlook" als vervanging van de standaard windows app MAIL.

 

Op linux werk ik ook met Thunderbird, maar niet graag. Heeft me al te vaak emails gevreten en waren dus verdwenen bij het drag and drop tussen mapjes.

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Het topic gaat over de "new outlook" als vervanging van de standaard windows app MAIL.

 

Op linux werk ik ook met Thunderbird, maar niet graag. Heeft me al te vaak emails gevreten en waren dus verdwenen bij het drag and drop tussen mapjes.

 

De nieuwe Outlook heb ik niet eens ik heb een keer een vraag op scherm gehad daar NO geklikt en sinds dien niets meer gezien. Maar daarvoor had ik al mijn hotmail email account uit de oude Outlook gehaald want die zet Microsoft er al automatisch ongevraagd voor je in. Ik kreeg daardoor iedere keer dubbele meldingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, had je de telefoonkoppeling soms ingesteld? Dergelijke problemen kan ik met de outlook niet ontdekken, bij mezelf of bij andere gebruikers die ik ken.

Let wel op ons bureau werkt iedereen met outlook van microsoft 365.

 

oké

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

vreemd, heb je iets dergelijks ook in het support forum gelezen?

die lees ik eens een keer in het jaar als er echt problemen zijn

Volgens mij is er zat over geschreven het gebeurde in 2020 na een update, en dat op alle Windows 10 computers hier in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik wil geen Microsoft Outlook meer.

Met Win 2000 en daarna XP had Ik de "echte" Outlook, Die werden uitgezet, dus al mijn berichten weg.

 

Met de daarop volgende (was dat niet Win 7?) had ik Live Mail, ze werden allemaal uitgezet!, dus wederom al mijn berichten weg.

 

Toen nam Ik Win 10 en Ik had het helemaal gehad met Microsoft Outlook en ging over naar Thunderbird.

 

Dit bevalt mij het beste.; je krijgt gewoon updates.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij Microsoft werd je tenminste van tevoren nog gewaarschuwd zodat je de berichten over kon zetten naar de opvolger.

 

Thunderbird was je de berichten van de ene op de andere dag kwijt zonder waarschuwing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ceesv zei:

Bij Microsoft werd je tenminste van tevoren nog gewaarschuwd zodat je de berichten over kon zetten naar de opvolger.

 

Thunderbird was je de berichten van de ene op de andere dag kwijt zonder waarschuwing.

Ik geloof je meteen @ceesv, maar ik heb die waarschuwingen nooit gehad.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was trouwens nog iets merkwaardigs, nadat ik de gratis upgrade had geïnstalleerd van Win 7 naar Win10 kon ik Live Mail gewoon nog gebruiken, daarna crashte mijn hdd, toen moest ik Win10 opnieuw installeren en Live Mail was voor mij onbruikbaar geworden.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste , ik heb op advies van Ceesv de tijdzone aangepast omdat ik de verkeerde tijd kreeg bij de emails van de nieuwe outlook 

Ik kreeg toen de juiste tijd  , maar zodra je een keer  wisselt tussen OUTLOOK en MAIL  krijg je als je OUTLOOK weer gebruikt weer de verkeerde tijd bij de emails   . Houd Window 10  de wijziging niet vast van de tijdzone   of wordt dit door OUTLOOK gewijzigd 

 

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Hansw zei:

Beste , ik heb op advies van Ceesv de tijdzone aangepast omdat ik de verkeerde tijd kreeg bij de emails van de nieuwe outlook 

Ik kreeg toen de juiste tijd  , maar zodra je een keer  wisselt tussen OUTLOOK en MAIL  krijg je als je OUTLOOK weer gebruikt weer de verkeerde tijd bij de emails   . Houd Window 10  de wijziging niet vast van de tijdzone   of wordt dit door OUTLOOK gewijzigd 

 

Mvg Hans 

Lijkt er op dat je in Outlook een verkeerd land/tijdzone hebt staan.

 

image.thumb.png.1732eab1d5c31b2e36d72be15eddee45.png

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...