Ga naar inhoud


Wie heeft er de "New Outlook" al geprobeerd ? en wat vinden jullie er van ?


Pluizebol
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Of je operating systeem staat in de verkeerde zone gelokaliseerd.

 

image.png

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

2 uren geleden, Hansw zei:

Cees , ik heb zo ingesteld als hier boven  de oude mail past hij niet aan neem ik aan  qua tijd

 

Mvg Hans  

Ik heb toch iets te vroeg gejuicht hij blijft verkeerde tijden geven ondanks juiste tijdzone 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Hansw zei:

Ik heb toch iets te vroeg gejuicht hij blijft verkeerde tijden geven ondanks juiste tijdzone 

Hier een draadje die er mee te maken heeft en helemaal onderin schijnbaar een oplossing.

 

https://answers.microsoft.com/en-us/outlook_com/forum/all/new-outlook-time-zone-isnt-right/cc885a7a-3720-4e29-b222-b62e625409c6

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Penthe zei:

Hier een draadje die er mee te maken heeft en helemaal onderin schijnbaar een oplossing.

 

https://answers.microsoft.com/en-us/outlook_com/forum/all/new-outlook-time-zone-isnt-right/cc885a7a-3720-4e29-b222-b62e625409c6

 

Beste Penthe , dank voor de info    Ik vraag me alleen af of je dit elke keer moet aanpassen als gewisseld hebt tussen Mail  en Outlook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Hansw zei:

Beste Penthe , dank voor de info    Ik vraag me alleen af of je dit elke keer moet aanpassen als gewisseld hebt tussen Mail  en Outlook 

Dat zou ik niet weten want gebruik al sinds het begin Thunderbird, het lijkt me een kwestie van afwachten en uitproberen aan jou kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...