minplus Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 En vooral niet erna kijken want dan merk je achteraf dat je sowieso genaaid bent. Liever ernaar kijken voor je iets koopt om problemen te voorkomen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 Nog een tip, spullen bekijken en uitzoeken op de ene computer en met een andere computer met ander IP adres bestellen. Er zijn nl. ook sites die automatisch de prijzen verhogen als je vaker naar een zelfde product op hun site kijkt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 21 november 2023 Moderator Delen Geplaatst: 21 november 2023 Iedereen mag voor zichzelf besluiten of black friday voordeliger is, maar doe dat dan op basis van feiten en onderzoek. https://nos.nl/artikel/2260384-black-friday-echt-goede-deals-of-consumentenbedrog Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 Ik moet bekennen dat ik nog nooit iets met black friday heb gedaan, behalve wat snoeien in m'n tuin oid. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 13 uren geleden, gerrit B zei: Nog een tip, spullen bekijken en uitzoeken op de ene computer en met een andere computer met ander IP adres bestellen. Er zijn nl. ook sites die automatisch de prijzen verhogen als je vaker naar een zelfde product op hun site kijkt. Was mij ook opgevallen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 Dat doen ze al jaren zo met vliegtickets, dus voor het boeken van een vlucht moet je meerdere computers gebruiken om het goedkoopst uit te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blitz10 Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 Voor mij mogen dit op de zwarte lijst zetten, je wordt gek van de reclames Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 41 minuten geleden, Penthe zei: Dat doen ze al jaren zo met vliegtickets, dus voor het boeken van een vlucht moet je meerdere computers gebruiken om het goedkoopst uit te zijn. Ik kan dat niet bevestigen. Ga naar serieuze sites of ga naar de airline direct. Op onserieuze sites word je vaak, om je favoriete woord maar eens te gebruiken: genaait, met extra kosten voor het niet gebruiken van hun creditcard 💳 of een bepaalde stoel. 14 uren geleden, gerrit B zei: met ander IP adres Ik zie al lopen te rotzooien met verschillende IP adressen om wat uit te sparen. Daar heb ik geen tijd voor. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 Dat is het voordeel van een ICTer in huis, die heeft dat met een paar klikken in orde en vooral met abonnementen kan het voordeel dan toch aardig oplopen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 9 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik kan dat niet bevestigen. Ga naar serieuze sites of ga naar de airline direct. Op onserieuze sites word je vaak, om je favoriete woord maar eens te gebruiken: genaait, met extra kosten voor het niet gebruiken van hun creditcard 💳 of een bepaalde stoel. Genaait is beslist niet mijn woord ik gebruik liever belazerd. Mijn vrouw heeft 10 jaar administratief gewerkt voor een bedrijf dat operas verzorgd, zij moest dagelijks vliegtickets aanschaffen voor alle zangers plus hotel overnachtingen. En daar weet ik het van want als je voor 60 tot 100 mensen vliegtickets moet regelen wil je wel de beste deal. Dus zelfde officiele website maar op verschillende pc´s open en op alle verschillende prijzen zichtbaar. Ik vlieg zelden dus ik wist dat niet tot ze het me liet zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 22 november 2023 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2023 Toevallig weet ik iets van vliegtuigen. Prijzen van vliegtickets werken iets anders dan prijzen van een koelkast. Zelfde site zegt niks. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 22 november 2023 Moderator Delen Geplaatst: 22 november 2023 17 minuten geleden, Penthe zei: zij moest dagelijks vliegtickets aanschaffen voor alle zangers plus hotel overnachtingen. Ons bedrijf had contracten met luchtvaart maatschappijen en hotels voor een x aantal vluchten en overnachtingen. Niets gedoe met tickets boeken en een betere service aan boord. Iets met frequent flyer pass. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 11 minuten geleden, ceesv zei: Ons bedrijf had contracten met luchtvaart maatschappijen en hotels voor een x aantal vluchten en overnachtingen. Niets gedoe met tickets boeken en een betere service aan boord. Iets met frequent flyer pass. Ja dat wilde haar werkgever niet, die is namelijk super koppig. Mijn vrouw moest afzonderlijk zoeken naar de goedkoopste tickets en overnachtingen want dat was volgens hem goedkoper. Die zelfde man die stug volhoud dat als je een foto/video bestand groter maakt het dan je resolutie/kwaliteit verbeterd zucht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 44 minuten geleden, Penthe zei: En daar weet ik het van want als je voor 60 tot 100 mensen vliegtickets moet regelen wil je wel de beste deal Ook weer gehannes. Zo iets laat je door een reisbureau doen. Of neem contact op met de vliegmaatschappijen. Wij hebben hier een eigen reisafdeling en die regelen alles voor mijn collega’s en mezelf. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 Lees wat ik aan ceesv schreef, koppige werkgever. Mijn vrouw maakte continu overuren(onbetaald) door dat gehannes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen