Checkin Geplaatst: 19 november 2023 Geplaatst: 19 november 2023 (aangepast) ZiggoGO TV app werkt op AndroidTV en AppleTV, Fire TV, GoogleTV chromecast alleen op een Ziggo internet aansluiting Ik dacht dit te omzeilen dmv een VPN verbinding , VPN verbinding opgestart via mijn Draytek router, als ik in Frankrijk ben en dan mijn ip adres controleer, dan geeft hij ook echt aan dat ik via mijn huis Ip adres ben verbonden echter krijg de melding dat ik niet verbonden ben via een ziggo aansluiting ? ( Ziggo Tv app met GoogleTV chromecast) Wat zie ik over het hoofd ? 19 november 2023 aangepast door Checkin Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Mimisiku Geplaatst: 19 november 2023 Geplaatst: 19 november 2023 Ben bang dat ze de VPN dienst geblacklist hebben. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 19 november 2023 Moderator Geplaatst: 19 november 2023 Je zou van een mobiel apparaat of tablet kunnen streamen naar je Chromecast of tv. Ik gebruik zelf een Intel NUC die ik op de tv heb aangesloten, dat werkt zonder VPN in Frankrijk. Ik heb het hier op geen andere manier werkend gekregen, dit weekeinde nog een Nvidia Shield getest, de app laat zich prima installeren, maar geen beeld, alleen binnen het Ziggo netwerk. NLziet zou wel moeten werken, dat ga ik binnenkort testen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mrbeam Geplaatst: 19 november 2023 Geplaatst: 19 november 2023 3 uren geleden, Checkin zei: ZiggoGO TV app werkt op AndroidTV en AppleTV, Fire TV, GoogleTV chromecast alleen op een Ziggo internet aansluiting Ik dacht dit te omzeilen dmv een VPN verbinding , VPN verbinding opgestart via mijn Draytek router, als ik in Frankrijk ben en dan mijn ip adres controleer, dan geeft hij ook echt aan dat ik via mijn huis Ip adres ben verbonden echter krijg de melding dat ik niet verbonden ben via een ziggo aansluiting ? ( Ziggo Tv app met GoogleTV chromecast) Wat zie ik over het hoofd ? En zonder de Chromecast? Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Psychosammie Geplaatst: 20 november 2023 Geplaatst: 20 november 2023 (aangepast) Vreemd, ik kan de App gewoon op mijn telefoon draaien zonder Wifi. Werkt dus gewoon op 5G. Maar misschien niet in het buitenland. https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-kijken-in-de-eu 20 november 2023 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2023 Moderator Geplaatst: 20 november 2023 Op een mobiel apparaat kan je in heel Europa Zigigo gebruiken, dat werkt probleemloos. Wat geblokkeerd is, zijn niet mobiele toepassingen in het buitenland, dus een tv of Nvidia Shield, of Chromecast. Die werken alleen binnen het Ziggo netwerk.Intel NUC aangesloten op mijn tv, daarop werkt Ziggo in Frankrijk probleemloos. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
zeeteefje Geplaatst: 1 december 2023 Geplaatst: 1 december 2023 Op 19-11-2023 om 16:40, ceesv zei: NLziet zou wel moeten werken, dat ga ik binnenkort testen. NLziet werkt probleemloos op Shield TV in Frankrijk, zelfs over een 15 Mb ADSL lijntje.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 december 2023 Moderator Geplaatst: 1 december 2023 Ik heb ondertussen ook de Nvidia Shield PRO in gebruik, bedankt voor de tip. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 1 december 2023 Geplaatst: 1 december 2023 Ziggo zelf zegt dit: https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-kijken-in-de-eu
Moderator ceesv Geplaatst: 1 december 2023 Moderator Geplaatst: 1 december 2023 Dit dus. Overal in de Europese Unie kun je je favoriete programma (terug)kijken met de Ziggo GO app op je smartphone, tablet of laptop. Dat werkt inderdaad. Maar dus niet op je smart tv of Nvidia Shield. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 1 december 2023 Geplaatst: 1 december 2023 Misschien kun je het casten naar je Shield, zelfs als dat geblokkeerd wordt staan er online wel truukjes dit eventueel te omzeilen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen