Hansw Geplaatst: 26 november 2023 Geplaatst: 26 november 2023 Beste , ik heb als ik van mijn PC stream naar de TV waar de nieuwe Google chromecast tv is aangesloten enorm haperend beeld en geluid ( niet om aan te zien ) Omdat ik de oude Chromecast nog had , deze aangesloten op een andere HDMI ingang van de TV en wat schetst mijn verbazing prima beeld en geluid Als ik de Chromecast TV activeer met de afstandsbediening van de chromecast en het overzicht van Apps op mijn TV krijg en bv Youtube App kies en iets afspeel is het beeld en geluid wel goed Maw ik heb alleen slecht beeld en geluid als ik van mijn telefoon/ tablet / pc cast naar de TV en kies voor de HDMI waar de nieuwe google chromecast TV is aangesloten. Kies ik voor de HDMI waar de oude Chromecast is op aangesloten heb ik perfect beeld en geluid Moet ik nog iets instellen in de Google Chromecast TV Mvg Hans
boudeman Geplaatst: 30 november 2023 Geplaatst: 30 november 2023 Ik heb geen ervaring met casten, dus helpen vanuit eigen ervaring kan ik niet. Je hebt natuurlijk veel verkeer bij casten via je access point en router lopen. Misschien brengt het volgende artikel je op een idee: https://www.cloudwards.net/how-to-use-chromecast-without-wifi/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen