DigisatBelgium Geplaatst: 30 november 2023 Geplaatst: 30 november 2023 Iedere maand correct abonnementsgeld betaald via automatische incasso. Toch blijft onder "mijn account" / "Mijn Nota's" vermeld staan: "Te Betalen", terwijl de rekeningen al weken geleden betaald zijn. Zeer vervelend, vooral omdat je beelduitval riskeert. Ik raad Canal Digitaal aan om hun systeem eens grondig te controleren en anders...einde abonnement.
Oplossing Mojo Geplaatst: 30 november 2023 Oplossing Geplaatst: 30 november 2023 39 minuten geleden, DigisatBelgium zei: Iedere maand correct abonnementsgeld betaald via automatische incasso. Toch blijft onder "mijn account" / "Mijn Nota's" vermeld staan: "Te Betalen", terwijl de rekeningen al weken geleden betaald zijn. Zeer vervelend, vooral omdat je beelduitval riskeert. Ik raad Canal Digitaal aan om hun systeem eens grondig te controleren en anders...einde abonnement. Ja ok maar je zit alleen op het verkeerde forum. Dit is sat4all. Hier moet jij zijn: https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/administratie/opzeggen/?loopcd=SEg|c|x|||&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAgqGrBhDtARIsAM5s0_mvLnFTMq-qbuIu6Kvnzd0dav-2G1nT1xcMtRDXH8f348iap544GvAaArENEALw_wcB&gclsrc=aw.ds 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 november 2023 Moderator Geplaatst: 30 november 2023 Iets met betalen vooraf of achteraf? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen