di-on-air Geplaatst: 1 december 2023 Geplaatst: 1 december 2023 (aangepast) Had een tijdje mijn M7 MZ 101 uitgeschakeld vh stroom. Nu ik m weer aanzet krijg ik de melding " De interactieve diensten zijn momenteel niet beschikbaar " Ik heb al een fabriek's reset gedaan maar geen internet meer op mijn ontvanger. Ontvanger is niet van de ethernet kabel afgeweest. Hebben hier meer mensen last van? 1 december 2023 aangepast door di-on-air Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
acguest Geplaatst: 4 december 2023 Geplaatst: 4 december 2023 Ik heb ook een MZ-101 en die werkt zonder problemen. 2 zaken : 1) Internet Ben je zeker dat de box werkelijk fysisch per LAN kabel met jouw internet router verbonden is ? Hoe is de box met jouw router verbonden (Direkte kabel, via een wallsocket, via Powerline, ...). Ik weet het, veel vragen, maar met sumiere informatie kan ik ook niet weten wat het exact probleem is. 2) TV krijg je beeld op de betalende kanalen (bvb. NPO1, RTL, SBS)?
Tonskidutch Geplaatst: 4 december 2023 Geplaatst: 4 december 2023 @di-on-air, kijk eens naar de DNS bij de netwerk instellingen... ik had zo iets ook bij de TV totdat ik de nieuwe DNS van m'n provider er invoerde (bij mij Ziggo) ps DNS of Nameserver genoemd in sommige firmware Mercy Mercy Me Robert Palmer
acguest Geplaatst: 4 december 2023 Geplaatst: 4 december 2023 Kleine update. Vanavond, rond 2230, begon de ontvanger zeer traag te reageren. Tijdens het zappen verdwenen de zenderlogos en EPG-info. Ik deed even dezelfde test als TS en hetzelfde resultaat. Ik heb toen de box opnieuw gestart (via menu) en toen kwam alles weer normaal binnen. Geen flauw idee waarom (ook niets te vinden op routerlogs).
acguest Geplaatst: 27 november Geplaatst: 27 november Zo ik denk dat de support voor de MZ-101 werkelijk gedaan is. Telkens als er een nieuwe zenderlijst is, verdwijnen de IP-TV kanalen en moet je de ontvanger terug op fabrieksinstellingen terug zetten. Voorlopig werken de "uitzending gemist" functie nog, maar ook niet altijd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen