Tonskidutch Geplaatst: 4 december 2023 Geplaatst: 4 december 2023 Ja het is een beetje A typisch om een externe voeding aan te sluiten aan de walkman (Sony WM-FX163 FM / AM) omdat je er mee rondloopt. kent iemand toevallig wat voor soort plugje dat is ? Ik vind er weinig over op internet! in de gebruikers handleiding staat het adaptortje wel vermeld maar waar vindt je die plug Quote About external power You can connect the following external power sources through the DC IN 3 V jack located on the bottom. (When you plug a cord into the DC IN 3 V jack, the internal batteries are automatically bypassed.) •House current using an AC-E30HG AC power adaptor Notes • Use only the recommended AC-E30HG AC power adaptor (not supplied). Do not use any other AC power adaptor. • Specifications for AC-E30HG vary for each area. Check your local voltage and the shape of plug before purchasing. Coles Corner Richard Hawley
Pionewbie Geplaatst: 4 december 2023 Geplaatst: 4 december 2023 DC connector Ze zijn er in een aantal maten. Je meet de buitenkant en de binnenkant en dat geeft de maat. 0,7 x 2,5 mm 1,3 x 3,5 mm 1,7 x 4.8 mm 2,1 x 5,5 mm 2,5 x 5,5 mm
Oplossing Big fellow Geplaatst: 4 december 2023 Oplossing Geplaatst: 4 december 2023 Koop een stekker voeding die je kan instellen op 3V, en die komt met de verschillende stekkers. Dat is het eenvoudigste. De Duitse online electronica winkel had die vroeger van het merk Voltcraft. 1 “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Penthe Geplaatst: 4 december 2023 Geplaatst: 4 december 2023 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Ja het is een beetje A typisch om een externe voeding aan te sluiten aan de walkman (Sony WM-FX163 FM / AM) omdat je er mee rondloopt. kent iemand toevallig wat voor soort plugje dat is ? Ik vind er weinig over op internet! in de gebruikers handleiding staat het adaptortje wel vermeld maar waar vindt je die plug Ik denk zoals al aangegeven dat je een Universele AC - DC adapter moet hebben, bijv. zoals deze die je kan schakelen 1,5/3,0/4,5/6,0/7,5/9,0/12,0Volt. 1
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2023 Auteur Geplaatst: 5 december 2023 ik zal de walkman eens meenemen naar de elektro shop, of die universele ook past. Thanks Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2023 Auteur Geplaatst: 5 december 2023 aha eentje gevonden met die heel dunne plug dat is de originele 32 dollar en bij vergelijking met de andere die ik had gevonden op de Duitse grootgrutter webzaait dubbel zo duur die grootgrutter gaat het dan maar worden Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2023 Auteur Geplaatst: 5 december 2023 O Ja, ondanks het oeroude mediaformaat de compact cassette is mijn achternicht heel blij met die Walkman voor haar verjaardag en haar broertje wil er ook een 😁 is Mega Cool op de speelplaats van haar school met zo'n grote Sennheiser en die mini Walkman Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen