astro iris Geplaatst: 7 december 2023 Geplaatst: 7 december 2023 5 uren geleden, chukky2 zei: Het werkt weer via de app Net gekeken en hier ook.
Giant2000 Geplaatst: 7 december 2023 Geplaatst: 7 december 2023 Het online aanbod van Canal+ doen het inmiddels ook Life is bitter.
D-box Geplaatst: 8 december 2023 Geplaatst: 8 december 2023 Bij mij ging die zender pas op 6 december open terwijl ik de witte ci+module gebruik. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
DigisatBelgium Geplaatst: 8 december 2023 Geplaatst: 8 december 2023 Canal+ Action is het in "Riant" pakket beschikbaar via Satelliet en APP van Canal Digitaal 😀 * SAT TV sedert 1994 * ABO Canal Digitaal (België)
D-box Geplaatst: 8 december 2023 Geplaatst: 8 december 2023 22 uren geleden, AEO zei: Hier gaat de zender niet open, kijk ik op lyngsat, en dan zie ik Viaccess en Nagravision. Tja, met mijn Mediaguard gaat dat ook niet. Ik zocht contact met CD, en dan vragen ze of je ook de zenders op kanaal 44 en 122 wil controleren. Dat zegt mij niets, want ik denk in satellietfrequenties. Er werd mij meerdere keren naar woonadres en postcode gevraagd. Ik heb ze uitgelegd dat er geen Mediaguard aanwezig is. Vervolgens vragen ze om NPO 1 een uur lang in te schakelen. Vraag me af of ze het zelf nog wel snappen. Want na een uur is er niets veranderd. Hoi @AEO Kan er een CI module in je ontvanger, of wil je niet met een module werken? Van "mapping" heb ik geen verstand; Ik vind het een leuke zender, doet me denken aan ActionNow! Die CDS jaren geleden uitzond. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Hansielein Geplaatst: 10 december 2023 Geplaatst: 10 december 2023 Met een recente ci module in een Samsung tv met oranje kaart en basispakket is er gewoon beeld. Lijkt mij meer een softcam probleem. Ook met externe sleuteltjes geen beeld op kanaal 22.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen