Ga naar inhoud


Vanaf morgen 8 dec. in bijna heel Amsterdam maximaal 30 km/uur.


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Go, dat heeft niemand aan zien komen.

 

automobilisten overtreden massaal snelheidslimiet 30 km/u

Uit een meting in Amsterdam-Noord blijkt dat auto’s maanden na invoering nog veel te hard gaan.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1364600591/amsterdammers-vrezen-veiligheid-kinderen-automobilisten-overtreden-massaal-snelheidslimiet-30-km-u

 

De gemeente plaatst in aanloop zo’n 4500 verkeersborden in de stad. Op slechts enkele plekken zijn wegen ook aangepast.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weesp hoort sindskort ook bij Amsterdam, en ja hoor ook daar 30 km/pu.

Ik denk dat het slecht voor je motor is, je zit òf in een te lage- òf te hoge versnelling.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel mee voor de motor. Hier ook plekken waar je maar 30 mag en zet hem dan in de 3 op 34 en dan rij ik ca 30.

Enige probleem is dat de Cruise pas in de 4 werkt.

Dus ouderwets scherp op de snelheidsmeter letten terwijl je vooral op het verkeer wilt letten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, D-box zei:

Weesp hoort sindskort ook bij Amsterdam, en ja hoor ook daar 30 km/pu.

Ik denk dat het slecht voor je motor is, je zit òf in een te lage- òf te hoge versnelling.

 

Ben jij die ene die 30 door Weesp rijdt? 🤣

 

Die Amsterdammers zijn volslagen doorgedraaid.  Weesp is niet Amsterdam! Alleen toeristen rijden hier 30.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Psychosammie zei:

 

Ben jij die ene die 30 door Weesp rijdt? 🤣

 

Die Amsterdammers zijn volslagen doorgedraaid.  Weesp is niet Amsterdam! Alleen toeristen rijden hier 30.

Hoi man,

Leuk weer om van je te horen.

 

Weesp is gefuseerd met Amsterdam, ik geloof 1 of 2 jaar geleden.

 

Muiden, Muiderberg, Naarden en Bussum zijn gefuseerd met de gemeente Gooise Meren, het gevolg is dat iemand in Muiden, Muiderberg en Naarden en Bussum allemaal naar Bussum moeten gaan voor parkeervergunningen, paspoorten, ID's en dergelijke.

 

Jij woont op een grensstreek tussen Weesp en Muiden; dus jouw situatie weet ik niet (ik weet niet of jij onderdeel bent van Gooise Meren of Amsterdam)

 

In ieder geval wens ik je veel woongenot.

 

Als je het leuk vindt spreken we een keertje af, dan laat ik je mijn satellietinstallatie zien.

 

Groetjes 

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

😁

10 uren geleden, D-box zei:

dan laat ik je mijn satellietinstallatie zien

 

dat is zo iets als

dan laat ik je mijn postzegelverzameling zien  happy_001.gif

 

Maar @D-box is echt wel een vriendelijke.

Maak eens wat foto's van die installatie, dan hoeft @Psychosammie zich niet te ergeren aan die 30km/u

 

 

  • Haha 1

Comme au Cinema

Alain Delon

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...