Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als er zoveel sneeuw ligt dat je sneeuwkettingen moet en mag gebruiken dan zul je mij niet op de weg tegenkomen.

Morgen is het hopelijk wat warmer, dan ook de laatste 2 auto's van winterbanden voorzien.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Zo zie ik dat ook.

En het hangt ook af van hoe geoefend je bent als automobilist, niet om mezelf te overschatten bij slechte wegomstandigheden ben ik altijd voorzichtig, maar met oefening, gereden kilometers, onder de verschillende omstandigheden en jarenlang dezelfde auto te rijden kun je met goede sloffen beter zijn dan die woon/werk pendelaar.

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:

Onzin TonSkyTVdutch. 
Automobilisten hebben maar veel te vaak bewezen hun eigen rijvaardigheid te overschatten. 
Weersomstandigheden, gladheid, etc zijn onvoorspelbaar. 
Zelfs met goede winterbanden ben ik extreem voorzichtig ⚠️ en maak alleen ritten als het niet anders kan. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Onzin is weer een typische @Drs. IJzerbout kwalifikatie voor zijn mede forumleden.

Er zijn ook grandioos spectaculaire Rally wedstrijden op sneeuw en ijs, en ja zelfs daar gaan er sommigen over de kop en in de berm.

Dat beweerde ik ook niet qua inschatting en/of overschatting.

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:
Op 9-12-2023 om 10:37, Drs. IJzerbout zei:

Zelfs met goede winterbanden ben ik extreem voorzichtig ⚠️ en maak alleen ritten als het niet anders kan. 

In Dubai ? 🙂

• Haha 1
  • 10 maanden later...
Geplaatst:

Ik moet binnenkort in Duitsland zijn en ik wilde weten of ik nu wel of geen winterbanden nodig heb. 
Kan iemand mij even op weg helpen?

• Haha 1

• Moderator
Geplaatst:

Je mag alleen met winterbanden de weg op wanneer er winterse omstandigheden op het wegdek zijn.

Ga je toch rijden met zomerbanden wanneer het glad is loop je de kans op € 75 boete en een punt in Flensburg.

Wordt je met zomerbanden betrokken bij een ongeval in winterse omstandigheden loop je een risico dat je verzekering de schade op je verhaalt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

en kijk ook na of je geen vignet nodig hebt war je naartoe gaat want dat zootje is daar ook al ingevoerd

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Eigenlijk ken ik de situatie wat betreft winterbanden in Duitsland heel goed. 
Ik heb er lang genoeg gewoond. 

Het was meer als grap bedoeld vanwege het altijd weer terugkomen van dit topic. 
😂😂😂😂

• Haha 1

Geplaatst:

Op weg helpen kan je de auto verhuurmaatschappij waar je die auto voor je verlof gaat huren.

Die hebben de winterbanden of gelijkwaardige all season banden er al op.

En dat zelfs voor dat de wintertijd in gaat

Coles Corner

Richard Hawley

Geplaatst:
3 uren geleden, bellejt zei:

en kijk ook na of je geen vignet nodig hebt war je naartoe gaat want dat zootje is daar ook al ingevoerd

Welk vignet?? Of bedoel je de milieu sticker?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

ja die bedoel ik

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen