gerrit B Geplaatst: 24 oktober Auteur Geplaatst: 24 oktober Goed dat het aangehaald wordt want de wetgeving in Duitsland is per 1 oktober aangepast. Rijden met all seasons of met M+S banden is niet meer toegestaan. Als er winterse omstandigheden zijn dan zijn alleen echte winterbanden toegestaan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 24 oktober Moderator Geplaatst: 24 oktober Voor alle duidelijkheid, de banden met het sneeuwvlokje. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 24 oktober Geplaatst: 24 oktober all seasons/weather zijn wel toegelaten als het juiste logo /alpine symbool er op staat.Bv quatrac pro banden Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
gerrit B Geplaatst: 24 oktober Auteur Geplaatst: 24 oktober idd. het sneeuwvlokje met de 3 bergen maar van wat ik begrepen heb hebben veel all seasons dit tekentje niet. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 24 oktober Geplaatst: 24 oktober Maar vele wel, zoals de mijne. Was voor mij bij aankoop de enige optie, gewoon de allerbeste. En daar mag ik elk moment in Duitsland mee rondrijden. Stel je voor dat ik in de winter niet meer een paar honderd mag besparen in benzine en aankopen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen