zapevery1 Geplaatst: 14 december 2023 Geplaatst: 14 december 2023 Heb recent VTi geflashed naar de VU+ solo2 met de CAM803 van Canal Digitaal ik probeer de originele kanaal nummers te krijgen bijvoorbeeld sat1 zit volgens de CD lijst op 115 maar op de VU op 86 hoe kan ik die nummers veranderen? Daarnaast mis ik ook schijnbaar een paar kanalen,die dan andere nummers veroorzaken, zoals XITE en FIGHTBOX (niet dat ik ze mis, maar er word voor betaald heh), maar weet niet waarom die niet in de lijst verschijnen. Enig idee waarom dit zo is?
Moderator ceesv Geplaatst: 14 december 2023 Moderator Geplaatst: 14 december 2023 Welkom, Gebruik je de Canaldigitaal fastscan zenderlijst? Bij mij zit Fightbox op 34 van die lijst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Giant2000 Geplaatst: 14 december 2023 Geplaatst: 14 december 2023 Inderdaad even fastscan gebruiken dan komen ze in de CD volgorde. En toch maak ik liever mijn eigen lijst, zonder al die zenders waar ik geen abonnement op heb en se Britse zenders niet zo belachelijk ver naar achteren Life is bitter.
zapevery1 Geplaatst: 14 december 2023 Auteur Geplaatst: 14 december 2023 Ik heb wel fastscan gebruikt. Het enige wat ik kon vinden op het forum was het tegenovergestelde probleem maar dat was dan voor kabel en op openpli. Dat iemand lege kanalen tussen nummers had als ze niet gevonden werden. Dus dat die bijvoorbeeld van een kanaal met nummer 5 naar de volgende 10 bijvoorbeeld zou zijn als al die 4 er tussen niet gevonden zou zijn. Wat ik us juist wel wil bereiken.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 december 2023 Moderator Geplaatst: 14 december 2023 Heb je wel de juiste fastscan provider gebruikt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 december 2023 Moderator Geplaatst: 14 december 2023 Dan zou Fightbox gewoon te zien moeten zijn. De Canaldigitaal zenders uit de lijst welke alleen via internet te zien zijn staan niet in de fastscan lijst op satelliet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
zapevery1 Geplaatst: 14 december 2023 Auteur Geplaatst: 14 december 2023 Heb net ff fabrieksinstellingen gedaan. Valt me op dat die canal digitaal niet kan vinden als ik 23.5 op poort a zet en 19.2 op poort b. Weet niet hoeveel dat normaal moet uitmaken Maar toen ik ze weer om draaide kon die de lijst weer vinden, maar mis nog steeds dezelfde zenders. Daarnaast is het mogelijk om het voor elkaar te krijgen om de kanalen hetzelfde nummer te geven als op de zenderlijst zoals hier (linkje) ook als er zenders ontbreken? Of moet ik daarvoor manueel aan de slag, en iedere keer doen als zenderlijst wil updated?
Sprietje Geplaatst: 15 december 2023 Geplaatst: 15 december 2023 2 uren geleden, ceesv zei: Welkom, Gebruik je de Canaldigitaal fastscan zenderlijst? Bij mij zit Fightbox op 34 van die lijst. Fightbox zit op positie 36. Ik heb zojuist voor de zekerheid nog even een fastscan gedaan en Fightbox zit toch echt op positie 36.
Sprietje Geplaatst: 15 december 2023 Geplaatst: 15 december 2023 32 minuten geleden, zapevery1 zei: Heb net ff fabrieksinstellingen gedaan. Valt me op dat die canal digitaal niet kan vinden als ik 23.5 op poort a zet en 19.2 op poort b. Weet niet hoeveel dat normaal moet uitmaken Maar toen ik ze weer om draaide kon die de lijst weer vinden, maar mis nog steeds dezelfde zenders. Daarnaast is het mogelijk om het voor elkaar te krijgen om de kanalen hetzelfde nummer te geven als op de zenderlijst zoals hier (linkje) ook als er zenders ontbreken? Of moet ik daarvoor manueel aan de slag, en iedere keer doen als zenderlijst wil updated? De zenderlijst is al weer vernieuw. Fightbox zit op positie 36. Maar gebruik jij losse lnb's of een duo-lnb? Bij een duo-lnb moet Astra 19,2 op positie 1 staan en Astra 23,5 op positie 2. Stel je die anders in, dan krijg je geen signaal.
Tonskidutch Geplaatst: 15 december 2023 Geplaatst: 15 december 2023 @zapevery1, hen je meerdere bouqetten gebruiken ingeschakeld? Coles Corner Richard Hawley
zapevery1 Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 Quote Maar gebruik jij losse lnb's of een duo-lnb? Een duo-lnb, en ja van de posities van dat de posities uit maakte ben ik ook achter gekomen. Quote @zapevery1, hen je meerdere bouqetten gebruiken ingeschakeld? Heb eigenlijk bijna niks aan de standaardinstellingen wat veranderd, heb voornamelijk de installatiegids voor VTi hier op het forum gebruikt.
Tonskidutch Geplaatst: 15 december 2023 Geplaatst: 15 december 2023 Installatiegids ? of bedoel je de handleiding flashen die basis flash kent natuurlijk alleen default instellingen dus je moet daarna zelf nog wat menu knopjes aan of uitzetten Coles Corner Richard Hawley
zapevery1 Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 (aangepast) de handleiding flashen ja. Maar was meer kijken of er mischien ergens iets raars is gedaan waardoor ik bepaalde zender zou missen. Zender terug gevenden, staan er nu wel tussen 13 uren geleden, Sprietje zei: Fightbox zit op positie 36. Ik heb zojuist voor de zekerheid nog even een fastscan gedaan en Fightbox zit toch echt op positie 36. Staat bij mij nu wel op 34 15 december 2023 aangepast door zapevery1
Sprietje Geplaatst: 16 december 2023 Geplaatst: 16 december 2023 Vreemd, bij mij op 2 verschillende tv's zit Fightbox op positie 36 met opnieuw ingeladen fastscan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen