MrDish Geplaatst: 14 december 2023 Geplaatst: 14 december 2023 Hallo leden , ik zoek (veilige en virus vrije) Qt5 soft-ware. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december 2023 Moderator Geplaatst: 15 december 2023 https://doc.qt.io/qt-5/qt5-intro.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 1 uur terug, ceesv zei: https://doc.qt.io/qt-5/qt5-intro.html Hallo Ceesv, Die Site had ik ook al gevonden , Heb op de Site dit opgezocht; 5.12x Offline Installers en dan ; Qt5.12.12 voor windows Zou het dan dit zijn ?!
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december 2023 Moderator Geplaatst: 15 december 2023 Je hebt niet aangegeven wat je wilt gaan doen met q5 software, dus een antwoord is niet mogelijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 9 minuten geleden, ceesv zei: Je hebt niet aangegeven wat je wilt gaan doen met q5 software, dus een antwoord is niet mogelijk. Wat denk je zelf , gebruiken voor een programma op de Pc Dat programma heeft meerdere bestanden ,en 1 daarvan heb ik Qt5 voor nodig om het te openen. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december 2023 Moderator Geplaatst: 15 december 2023 Dan zal dat het zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 Krijg een melding dat dit bestand: Dit bestand kan niet worden geverifieerd Het is raadzaam dit bestand te verwijderen. Mvg
MrDish Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 Hoe registreer ik een dll in CMD waar en wat voor tekens moeten ertussen staan om het te activeren Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december 2023 Moderator Geplaatst: 15 december 2023 https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=register+dll+file+in+cmd Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 15 december 2023 Auteur Geplaatst: 15 december 2023 26 minuten geleden, ceesv zei: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=register+dll+file+in+cmd Dat doet het dus niet op mijn Laptop Lenovo Thinkpad Zojuist, MrDish zei: Dat doet het dus niet op mijn Laptop Lenovo Thinkpad Met mijn rechter-muisknop bedoel ik.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december 2023 Moderator Geplaatst: 15 december 2023 Tja, dan zal je dat eerst moeten oplossen. Bij mijn muis werkt de rechter muis toets wel wanneer ik op start klik. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen