scannie Geplaatst: 16 december 2023 Geplaatst: 16 december 2023 Sinds vandaag draait mijn motor niet meer naar de juiste positie. Ik zou deze willen resetten, voorheen lukte dat met een hardware reset bij de motor. Daarop reageert deze motor nu niet meer. Dit staat in de handleiding. Maar ik werk met een pc kaart. Met welk programma kan in deze commando's ingeven?
Zilverhippie Geplaatst: 17 december 2023 Geplaatst: 17 december 2023 Met ebs pro kan dit, maar je zegt niet met welke kaart jij werkt. Ebs pro werkt enkel voor een beperkt aantal kaarten. Welke software gebruik je nu om je schotel te sturen?
scannie Geplaatst: 17 december 2023 Auteur Geplaatst: 17 december 2023 inmiddels is de reset op de motor zelf wel gelukt. Echter zou de motor naar de middenpositie gaan. Er is een afwijking van zo'n 6 of 7 graden. Is er een kallibratie mogelijkheid om het echte midden van de motor weer als nul-punt in te stellen?
Zilverhippie Geplaatst: 18 december 2023 Geplaatst: 18 december 2023 De TBS5927 is bruikbaar met Easy Blindscan Pro. Manueel resetten op de motor (via het kleine gaatje) doe je pas nadat je de motor zelf via de druktoets naar de nulstand in het midden hebt gedraaid.
Oplossing scannie Geplaatst: 20 december 2023 Auteur Oplossing Geplaatst: 20 december 2023 Inmiddels de motor moeten vervangen. Deze bleek mechanisch defect te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen