Erwinnaar Geplaatst: 5 maart Geplaatst: 5 maart 22 uren geleden, moonchild zei: Gaat wat gebeuren? Volgens geruchten is de RB motor voor vanaf 2026 niet echt super. Kan Mercedes prima motoren bouwen, denk het wel. Team Verstappen met Newey/ et al gaan dus voor......... Ford heeft op het moment weinig trek in RedBull. Ik denk dan wegwezen daar en naar Mercedes (met Newey). Golfbeweging zal ophouden van succes, de kunst is op tijd wegwezen, precies doen wat Alonso fout deed in al die jaren.
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart https://tweakers.net/nieuws/219830/organisatie-spa-grand-prix-waarschuwt-voor-phishing.html kaartjes kopers opgelet Coles Corner Richard Hawley
D-box Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Voor mij wordt het a.s. zondag vroeg opstaan: 05:00. Dus of ik die discipline kan opbrengen voor deze wedstrijd? Ik denk dat ik maar naar de samenvatting ga kijken; maar je weet maar nooit. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 19 april Geplaatst: 19 april https://nos.nl/artikel/2517282-formule-1-langer-te-zien-bij-viaplay-ondanks-hoger-bod-ziggo Viaplay blijft door gaan en Ziggo krijgt de rechten niet ondanks hoger bod Coles Corner Richard Hawley
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 april Auteur Geplaatst: 19 april Voor de F1 liefhebbers die te krenterig zijn en en er niet voor willen betalen, hier een link en voilá: Servus TV Oostenrijk: https://www.2ix2.com/servus-tv 1 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
D.Quijote Geplaatst: 19 april Geplaatst: 19 april Morgen ochtend om 05.00 de sprint race. En om 09.00 uur de kwalificatie. Zondag ochtend om 09.00 de race Waar is Sprietje trouwens.? M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Windhoos Geplaatst: 19 april Geplaatst: 19 april Ik kijk toch het liefst via mijn UHD Stream (HLG), maar die servustv is een mooie backup. Hobbyist, and developer.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 april Moderator Geplaatst: 20 april Hamilton start morgen op plek 18! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Zie ik het goed? Heeft hij z'n dreadlocks afgeknipt? Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 20 april Moderator Geplaatst: 20 april Morgen om 09.00 uur start de F1 wedstrijd met Verstappen op pole positie. Perez op 2. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Terradon Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april 5 minuten geleden, ceesv zei: Morgen om 09.00 uur start de F1 wedstrijd met Verstappen op pole positie. Perez op 2. Alonso knap derde 1
Tonskidutch Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april oké Alonso heeft pruimtabak tussen de billen. Coles Corner Richard Hawley
Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 april Auteur Geplaatst: 20 april 16 uren geleden, D.Quijote zei: Waar is Sprietje trouwens.? Sprietje heeft een nieuwe job aangenomen en is nu verslaggever bij Viaplay voor de Formule1 berichtgeving. Hij doet dat samen met Olaf Mol die de microfoon van Sprietje vast mag houden. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen