Ga naar inhoud


Formule 1 in 2024


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


22 uren geleden, D.Quijote zei:

Het licht er aan, wat er achter de platenspeler hangt natuurlijk.

Een hoop stof😁

  • Haha 1

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Sprietje zei:

Auto-ontwerper Adrian Newey, het brein achter de razendsnelle auto’s van Max Verstappen

 

Volgens mij zijn de auto's van Red Bull 👀

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die auto's zullen wel door iemand gemaakt moeten worden en er zal iemand zijn die daar de leiding in heeft en ideeën/visie over heeft hoe het beter en sneller kan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zonder te willen speculeren wil ik toch even meedelen dat Ocon Esteban bij de Alpine renstal de -broomstick up his ass- gekregen heeft als coureur daar aan het einde van het seizoen. 
Over de plaats die vrijkomt wordt onderhandeld met Mick Schumacher, de zoon van Michael Schumacher. 
Nogmaals, deze melding is niet bevestigd maar ook geen shithouse-slogan meer. 
 

bron: Al Arabiya. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2024 om 16:29, Drs. IJzerbout zei:

Zonder te willen speculeren wil ik toch even meedelen dat Ocon Esteban bij de Alpine renstal de -broomstick up his ass- gekregen heeft als coureur daar aan het einde van het seizoen. 
Over de plaats die vrijkomt wordt onderhandeld met Mick Schumacher, de zoon van Michael Schumacher. 
Nogmaals, deze melding is niet bevestigd maar ook geen shithouse-slogan meer. 
 

bron: Al Arabiya. 

Michael Schumacher............ alsjeblief niet, als iemand niet moet komen in dat stoeltje is het deze brokkenpiloot niet, bij Haas niet voor niets verwijderd.

Geef jong talent de kans dan wordt het alleen maar spannender, brokkenpiloten rijden er al genoeg rond in de F1 waar naar mijn mening er al 6  a  7 rondrijden die niet (meer) goed genoeg zijn en talent in de weg rijden.😭

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet Michael maar Mick ! Dat is zijn zoon.
Michael Schuhmacher is voor de rest van zijn leven gehandicapped en van de wereld afgesloten.

 

Trouwens, Verstappen was in het begin ook een brokkenpiloot met heel wat "confrontaties" op zijn naam.
Zijn stijl als rausdouwer heeft me destijds nooit bevallen.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk Mick haal ze door de war, vautje 🥶  Mick is die brokkenplioot.

Hij rijd redelijk maar neemt veel te veel risico en heeft heel wat Haasjes kort gereden, denk alleen maar aan Monaco 2022 . 

Blijf erbij dat er veel betere talenten zijn.

 

De oude Verstappen was inderdaad ook een risico volle rijder en in België had hij als bijnaam "de Grasmaaier".

Zijn zoon Max heeft wel eens wat kort gereden maar daar waren ook vaak andere brokkenpiloten bij betrokken die hem veelal niet hadden verwacht op dat moment. Max liet direct het talent zien in een mindere auto waar hij toen al bovenmaats presteerde. Dat geld ook voor Hamilton die boven iedereen uitstak toen hij voor het eerst in het F1 circus rond reed. Er zijn er maar een paar met deze talenten en dat waren Michael Schumacher en Senna ook.

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coureur wissel bij Haas. 
Voor Nico Hülkenberg komt vanaf seizoen 2025, Oliver Bearman in de plaats. 
Bearman reed tijdelijk als vervanger bij Ferrari voor Carlos Sainz die ziek was en doet het daar lang niet slecht. 
 

Bron: Al Arabiya

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...