esthervm71 Geplaatst: 20 december 2023 Delen Geplaatst: 20 december 2023 Hallo, Ik heb sinds kort een Amiko a9. Het zijn bijna 900 zenders en ik zap me gek om de zenders te vinden die ik kijken wil. Nu is mijn vraag hoe kan ik een zenderlijst maken waar ik de zenders in kan vast zetten waar ik vaak naar kijk? Alvast bedankt 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
formulerfs Geplaatst: 21 december 2023 Delen Geplaatst: 21 december 2023 zit er geen fastscan in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2023 Delen Geplaatst: 21 december 2023 (aangepast) https://dreamboxedit.com/de/einleitung/ Je kan met een paar editors die lijst inlezen op je pC dan kun je favoriten sorteren en/of bouquetten aanmaken je stuurt die terug naar de receiver en voila een zenderlijst naar eigen Gusto je zoekt dus een settingseditor er is ook de Echanalizer en er is dreamset en zelfs een voor een linux pC en een voor Apple DemonEditor 21 december 2023 aangepast door Tonskidutch aanvulling Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 21 december 2023 Delen Geplaatst: 21 december 2023 Ik gebruik op de iMac ook Dreamboxedit. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2023 Delen Geplaatst: 21 december 2023 Klopt kan tegenwoordig ook. 😉 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen