Con Geplaatst: 22 december 2023 Geplaatst: 22 december 2023 30 minuten geleden, Sprietje zei: Goh, er kwam geen eind aan. Na de kortste dag raak ik weer uit mijn depressieve herfstdip. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 22 december 2023 Geplaatst: 22 december 2023 Goh ik weet nog dat Sjef Van Oekel ( Dolf Brouwers ) een paar wetenschappers opbelde om te vragen hoe en waarom dat zit met die langste nacht. Ik had hem ooit op cassette, helaas verloren gegaan... Maar daarvoor deze => Mercy Mercy Me Robert Palmer
Con Geplaatst: 22 december 2023 Geplaatst: 22 december 2023 Hilarisch. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden Vrienden, vandaag geen tijd te verliezen want is is de kortste dag van het jaar. 1
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik ben extra op 21 December getrouwd. Vanwege de langste huwelijksnacht. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Erwinnaar Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden https://www.frankdeboosere.be/vragen/vraag101.php https://wibnet.nl/natuur/jaargetijden/winterzonnewende-het-is-de-kortste-dag-van-het-jaar
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 12 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Ik ben extra op 21 December getrouwd. Vanwege de langste huwelijksnacht. Het hangt er maar net vanaf waar je je toen bevond op het noordelijk halfrond. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Kijk het kan dus ook de 23e zijn, dat zei men tegen Dolf Brouwers ook destijds 😁 baserende op Frank de Boosere Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: 4 uren geleden Moderator Geplaatst: 4 uren geleden Vanaf morgen gaan mijn zonnepanelen weer elke dag een beetje meer daglicht krijgen en meer opleveren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden of overmorgen dus. Wat opviel vanochtend om 8:00 was dat er zeker vier maal zoveel mensen al waren aan het inkopen in de supermarkten "voor de feestdagen" wellicht. Die de drukte wilden voor zijn. De langste nacht werd ook op Stonehenge gevierd. Beetje ludiek vind ik dat men "ugh eeuwen" na die bouw van Stonehenge nog Druïden heeft die de pelgrimstocht maken. Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Grappig om te vergelijken, ik zit op de 45,1 breedte graad. Zon op 8:32 Zon onder: 17:17 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Het is bij mij het hele jaar hetzelfde. Daarom ook geen winter en zomertijd. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen