satkijker Geplaatst: 24 december 2023 Geplaatst: 24 december 2023 Heeft er iemand ervaring met een van deze lnb's? Ze lijken mij net zo te werken als die goedkope piepende satfinder's alleen zonder dat storende gepiep. MAS_SF100_BDA_v1.pdf MONT_Black_Edition_ LNB.pdf (technisat.com) Universal LNB | XORO by MAS Elektronik Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?
Sprietje Geplaatst: 24 december 2023 Geplaatst: 24 december 2023 Dit noemen ze easyfind-lnbs en diverse merken hebben ze o.a. Opticum Easyfind en Micro Single EasyFind maar het lijkt me dezelfde Opticum-lnb.
satkijker Geplaatst: 24 december 2023 Auteur Geplaatst: 24 december 2023 Bij de easyfind-lnb's moet je ontvanger dit ondersteunen en bij deze met ingebouwde satfinder niet, deze kunnen met elke willekeurige satelliet ontvanger. Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd?
Sprietje Geplaatst: 24 december 2023 Geplaatst: 24 december 2023 3 uren geleden, satkijker zei: Bij de easyfind-lnb's moet je ontvanger dit ondersteunen en bij deze met ingebouwde satfinder niet, deze kunnen met elke willekeurige satelliet ontvanger. Klopt, dat easyfind-lnb's die beperking hebben. De Technisat is gelijk aan de XORO SF 100. De XORO SF 100 heeft een klantenbeoordeling van 4,8 van 5. Bovendien kun je bij XORO kiezen uit een lnb met 1 of 2 aansluitingen. Ik heb niet de indruk dat dit een slechte lnb is anders had Technisat hem niet in zijn programma zitten.
Sprietje Geplaatst: 25 december 2023 Geplaatst: 25 december 2023 Het Duitse Satvision heeft de XORO SF 100 getest, zie: https://satvision.de/tests/xoro-sf-100-im-test-10013/ Voor €1,- kun je het testrapport opvragen.
Sprietje Geplaatst: 21 maart Geplaatst: 21 maart (aangepast) TotaalTV heeft hem nu ook getest met de titel: Xoro SF-100 en SF-200: handige LNBs voor op reis 21 maart aangepast door Sprietje
Sprietje Geplaatst: 21 maart Geplaatst: 21 maart (aangepast) Totaal TV vindt deze lnb's prijzig maar ik vind het wel meevallen. In Nederland zie ik ze niet te koop, wel in Duitsland. Daar kost de Xoro SF 100 €18,90 en de Xoro SF 200 €27,90 21 maart aangepast door Sprietje 1
Mojo Geplaatst: 21 maart Geplaatst: 21 maart (aangepast) 28 minuten geleden, Sprietje zei: Totaal TV vindt deze lnb's prijzig maar ik vind het wel meevallen. Ja, dat komt omdat Totaal TV goedkoop is...... 21 maart aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen