scannie Geplaatst: 24 december 2023 Geplaatst: 24 december 2023 (aangepast) Ik val van het ene in het andere probleem. Sinds de laatste storm nu speling op de h-h motor. gezien het formaat schotel wil ik overgaan op een polarmount met actuator. Bestaat dat voor deze schotel? Uiteraard gezocht op internet maar zonder resultaat. zelfs als ik een andere schotel zou nemen is er bijna geen aanbod. 24 december 2023 aangepast door scannie
moonchild Geplaatst: 24 december 2023 Geplaatst: 24 december 2023 Is dit voor de vorige generatie triax die over de mount schuift? VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
trust Geplaatst: 25 december 2023 Geplaatst: 25 december 2023 22 uren geleden, scannie zei: Ik val van het ene in het andere probleem. Sinds de laatste storm nu speling op de h-h motor. gezien het formaat schotel wil ik overgaan op een polarmount met actuator. Bestaat dat voor deze schotel? Uiteraard gezocht op internet maar zonder resultaat. zelfs als ik een andere schotel zou nemen is er bijna geen aanbod. Ik heb nog wel iets liggen wat aangepast kan worden , ook nog wel 36 V H2H motoren die zo’n schotel makkelijk aan kunnen . heb je een foto van de achterzijde van de schotel ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
scannie Geplaatst: 25 december 2023 Auteur Geplaatst: 25 december 2023 9 uren geleden, trust zei: Ik heb nog wel iets liggen wat aangepast kan worden , ook nog wel 36 V H2H motoren die zo’n schotel makkelijk aan kunnen . heb je een foto van de achterzijde van de schotel ? Ik heb inmiddels van de leverancier een nieuwe h-h motor ontvangen. voor nu is het probleem dus opgelost. Dank je voor het aanbod! Draaibare schotels lijken uitstervend te zijn. Een zoektocht bij verschillende winkels gaf geen resultaat. Voor feedhunten toch echt een must.
Tonskidutch Geplaatst: 26 december 2023 Geplaatst: 26 december 2023 Technomate TM-2300 DISEqC motor. Order code, DISEQCM In stock and ready for immediate shipping Only £84.95 Toch zie je deze wel nog vaker... @scannie en de actuators ook Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen