swa Geplaatst: 14 januari Geplaatst: 14 januari (aangepast) of je koopt een nokia media player daar zet je apps op die je wil hebben via google nokia.jpg.rar 14 januari aangepast door swa
aanj Geplaatst: 17 januari Geplaatst: 17 januari Mag lijden dat ze een nieuwe app maken . Heb al niks met apps , maar deze is wel de minste . Heb hem als backup op de tv's in Tenerife probeer maar eens uit te leggen aan een gemiddelde nederlander hoe deze werkt . Ze snappen niet eens een sat tuner . Een knopje op kaku remote gaat tv en tuner aan , dan op hdmi knop duwen ( hdmi was da ?? , waar zit da ?) (omdat die tv zo beperkt is gemaakt dat automatisch van laatste ingang opstarten niet ingesteld kan worden 😬) en dan gewoon knop 1 NED 1 , knopje 2 NED 2 enz . Heb dat ook gezegd tegen de C+ medewerker die naast me zat in het vliegtuig naar Tenerife laatste keer . ZIGGO go is de minst slechte . Het best is een Android of google TV , tv die worden het langst ondersteund met apps , updates zijn me worst , is meestal een downgrade . Ik gebruik veel WPS office , wat een gedrocht is dat geworden na "updates" . Vr.Gr. Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen