Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2023 Geplaatst: 31 december 2023 Ik dacht dat deze opzegtermijnen al meer dan een jaar niet meer geldig zijn. Maar dan heb ik dat misschien niet goed gelezen in de media. The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator ceesv Geplaatst: 31 december 2023 Moderator Geplaatst: 31 december 2023 Bij het afsluiten van een abonnement is een jaar een wettelijk geldige termijn, daarna mag bij automatisch verlengen wettelijk maximaal 3 maanden vast gezet worden. Bij Canaldigitaal is na die periode de opzegtermijn 1 maand. Canaldigitaal hanteert echter bij een wijziging van je abonnement weer een termijn van 1 jaar, of dat laatste stand houdt? Mij heeft Canaldigitaal een gratis CI module excl. 9 euro verzendkosten aangeboden, maar dan moest ik mij weer voor een jaar vastleggen. De ironie is dat het CI module mijn probleem niet zou hebben opgelost. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Noordzee Geplaatst: 31 december 2023 Geplaatst: 31 december 2023 20 uren geleden, nephele7 zei: Mijn abonnement heet/te "BOMVOL" haha! Dat pakket was in 2018 er gekomen waarbij je toen tijdelijk -en alleen op verzoek- een smartcard erbij kreeg. Destijds was het al één en al vaagheid. Eigenlijk zou je smartcard al per 25 mei 2020 op zwart gegaan moeten zijn: Ze hadden jouw abonnement kennelijk over het hoofd gezien. 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Miauw Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Ik heb ook het abonnement VOL gehad inclusief smartcard, er was toen later van wat er mij verteld werd onduidelijkheid over het moeten uitzenden op satelliet. Op een gegeven moment was men er uit en dreigde de smartcard niet te verlengen met updates. Ik heb toen contact opgenomen, want dat was samen met het € 10,- abonnement die verhoogd was de reden om op dat pakket over te stappen. Ik ben toen weer teruggezet naar het satelliet abonnement met korting, maar wat wel duurder was, op een gegeven moment werd het zo duur dat een los abonnement op Ziggo goedkoper was en ik de boel opgezegd heb, want ik gebruikte het alleen thuis en had nog geen vast internet. Daarna was het einde Canal Digitaal voor mij. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen