Penthe Geplaatst: 31 december 2023 Geplaatst: 31 december 2023 Ik denk dat dit al gewoon voldoet voor wat (de)soldeer werk.
minplus Geplaatst: 31 december 2023 Geplaatst: 31 december 2023 Is wat ik aangaf. De mijne is net iets leuker(smaakvoorkeur, nog blitser😁) maar je hebt helemaal gelijk. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Big fellow Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari Ik heb zoiets: (Iets anders, maar hetzelfde idee) Zijn tegenwoordig nog goedkoper....! Deze kost < $60 incl. verzenden! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Alventali Geplaatst: 1 januari Geplaatst: 1 januari (aangepast) @Big fellow Dat is wel een hele leuke. Ik leen normaal het borduur vergrootglas (met lamp) van schoonmoeder Werkt trouwens ook prima. Mits je losse houders/extra handje hebt 1 januari aangepast door Alventali Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen